פורום ביקורת מסעדות
נושא: 'יוחנן' - ביקור היכרות.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/03/2015 | 01:48
7
765
אתמול קפצנו 3 חברות לראות במה מדובר. כל מסעדה חדשה ברמה"ש מתקבלת בברכה.
המסעדה שוכנת במיקום בו הייתה 'טרומפלדור 10' של דניאל זך. החלל עבר שיפוץ ועיצוב מחדש והמקום מוגדר כבית אוכל בו אפשר להזמין אוכל הבייתה, בטייק אווי או במשלוחים. עם זאת יש מספר שולחנות ואפשר גם לאכול במקום.
כרגע, מוגשות שם ארוחות בוקר מיוחדות וארוחות צהריים. בקרוב, המקום ייפתח גם לארוחות ערב. יש גם פריטי קונדיטוריה ומעדנים שונים למכירה. בשלב זה התרשמותי שצד המעדניה עוד לא מפותח מספיק אבל המקום ממש בתחילת דרכו.
 
במקום יש דלפק-ויטרינה בו מוצגות כל המנות שהוכנו באותו יום. הרוב המכריע של המנות הוא בכיוון של 'אוכל בריאות'. סלטים שונים ומנות צמחוניות שונות כמו לביבות כאלה ואחרות, גריסים עם פטריות, קוסקוס עם ירקות, לזניה צמחונית ומנות אורז שונות [המג'דרה מיוחדת ומעולה].
אתמול היו רק 2 מנות בשריות, בף בורגיניון משפונדרה ופרגיות קייג'ן. כמו כן היו קציצות דג בורי עם ירקות. כששאלתי על רוסטביף, עליו קראתי באתר שלהם, הוצאה לי מנה בודדת, שלא הייתה בתצוגה היומית.
אפשר להזמין מנות אישיות מכל המוצג [18-20] או מנה עסקית הכוללת מנה עיקרית+תוספת חמה+סלט. המחיר בין 70+ למנה בשרית, 50+ לקציצות הבורי [לקחתי תפריט שבסוף שכחתי שם]  הכמויות הניתנות נדיבות מאד. הבנתי שהכוונה להוסיף עוד כמה מנות בשריות לפי דרישת הלקוחות. כמו שזה היום, המקום מתאים מאד לצמחונים ואולי גם טבעונים. לי כקרניבורית, זה לא מספיק. נבדוק שוב אם תתווספנה מנות בשריות.
 
המקום היה מפוצץ ואנשים חיכו לשולחן. השירות היה חביב ולא מעיק ובקבוק מים קרים הוגש לכל שולחן כחלק מעריכת השולחן. נקודה גדולה לזכותם.
 
צילמנו תמונות כדי שתתרשמו. הן לא הכי מוצלחות כי צולמן דרך הזכוכית של הוויטרינה.