פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסה, בקור משפחתי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/03/2015 | 17:30
1
309
שניים מאתנו היו צריכים להיות היום בת'א.  זו נראתה הזדמנות טובה להביא עוד שניים ולחגוג במסעדה טובה (ללא סיבה מיוחדת) והפור נפל על מסה.
 
אז מה היה לנו :
לראשונות -
- כבד וולרונה
- סשימי לבבות דקל
- פפרדלה פירות ים
- קרפצ'יו כבד אווז (שלי.  לדעתי - עילוי).
כמו כן הגיעה סלסלת הלחמים והמטבלים עם לחם מעולה ומטבלים טובים.
תוך כדי ההזמנה שמנו לב לאזהרות חוזרות ונשנות על מתקתקות במנות הראשונות, ובירור קצר איתה העלה שזה פחות או יותר המצב בכולן.  האזהרה אכן במקום (לשונאי המתקתקות תהיה כאן בעייה עם המנות הראשונות) אבל לזכותם ייאמר שהנושא לא נלקח לכיוון ההגזמה.  המנות היו טובות עד מעולות.
 
לעיקריות :
- רביולי לחי.
- קוסקוס פירות ים.
- ריזוטו.
- נתח קצבים.
טוב מאוד.  אבל בסופו של דבר לזה מצפים כאן.  כל המשתתפים נהנו.
 
מנות אחרונות :
- סרקוזי
- קינוח אספרסו.
צד חלש יחסית בארוחה.  לא שהיה כישלון אבל גם לא בלטו לטובה.
 
יחד עם 4 כוסות יין למיניהן, ואספרסו ארוך אחד - 968 ש'ח לפני תשר.
 
וכמה הרהורים מסביב :
מים - אנחנו אוהבים מים !  פשוטים !  גם לפי החוק וגם לפי הנימוס (ובטח במסעדה מתימרת) אני מצפה לקבל מים מיד כשאתישב וללא צורך לבקש במפורש.
שירות - מצד אחד לא רע בכלל (אזהרת קוסברה במועדה למשל.  הסברים טובים על מנות היכן שהתבקשו) מצד שני שירות לקוי בנושא המים (מילוי חוזר ?  רדוף אחרי מלצרית), ושכחון כשהגענו למנות האחרונות.  למעשה, מהרגע שסיימנו את המנות העיקריות ישבנו כ 20 דקות עם צלחות לא מפונות לפנינו והבטחה מדי פעם להגיע אלינו.  לא מקובל במסעדה כזו (ובכלל).
VFM - אפשר בלי זה ?  במובן הכספי (כמות אוכל כנגד הכסף ששולם) אין.  אבל אם מביאים בחשבון את הדברים הלא מדידים (לפחות לא מבחינתי) אז המצב משתפר.  בכל מקרה - לא חושב שמישהו הולך למסעדה ברמה כזו בגלל ה VFM.
האם נלך שנית ? ייתכן.
 
והשוואה מתבקשת למגדלנה שבה הייתי ממש לאחרונה.  לא רק שאין למגדלנה מה להתבייש,   יש לה מה להתגאות בהשוואה כזו.  מבין שתיהן, אעדיף ללכת בשנית למגדלנה.
 
ועכשיו - הטיימר מצפצף לקוגלוף/בבקה וללחם.