פורום ביקורת מסעדות
נושא: גיחה לאורבייטו- I SETTE CONNOLI  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/03/2015 | 20:47
1
407

אורבייטו היא עיירה הממוקמת כשעה וחצי נסיעה ברכבת מרומא. העיירה נבנתה כבר לפני 2000 שנה אבל באזור ימי הביניים התפתחה מאד: מיקומה על ראש הר הפך אותה למקום אידאלי ומוגן, והבריח לשם אפילו את האפיפיור בכבודו ובעצמו, שבנה שם באר יפהפייה, וכן במקום נמצאת אחת הכנסיות היפות בעולם. תושבי העיר החליטו בצעד נפלא לשמר את העיר כפי שנראתה אי שם בימי הביניים. כשהולכים ברחובות העיירה רואים בתי אבן קסומים, חומות-מצודה, וצריחי הכנסייה. אפשר באמת לטעות ולחשוב שאני אי שם לפני 900 שנים. קסום.
הבחור קרא המלצה חמה על המסעדה הנ"ל שכמעט פספסנו אותה, כי הבניין שמעליה עובר שיפוצים ובקושי אפשר לראות את הכניסה למקום.
כשהתיישבנו קיבלנו לחם ושמן זית. או! סופסוף לחם מוצלח עם שמן זית נפלא, תענוג תענוג!  קיבלנו גם מנת פתיחה ע"ח הבית- שיפודים קטנים של דג קוד ותפו"א מטוגנים ברוטב כרובית. מרקם טוב, קצת תפל.
ממבחר ה"אנטיפסטי" הבחור הזמין מנה של לחי צבי, מוגשת על פולנטה, עם פטריות. פעם ראשונה בחיי שאכלתי צבי, הבשר היה רך ונפלא, הפולנטה רכה ונפלאה, הפטריות הוסיפו טעם נהדר. יופי של מנה.
מנה ראשונה: אני- רביולי במילוי 4 בשרים (זוכרת ארנבת, חזיר, לא זוכרת מה השאר) הרוטב היה מציר מ"מיצי הבשר", הוגש עם פרמז'ן. נפלא.
הוא- ספגטי שחור עם קוביות דג פורל, עגבניות שרי וברוקולי. מרענן, טעים ומיוחד.
עיקריות: אני- יונה ברוטב יין מתקתק, עם ירקות. פעם ראשונה גם שאני אוכלת יונה. בשר היונה היה אדום ויפהפה, רך. עשוי בצורה מושלמת.
הוא- חזרזיר, דומה מאד למנת היונה,אך פה הרוטב לא היה מתוק. מוגש גם כן עם ירקות. גם פה- הבשר היה רך ומצוין. מנה נפלאה.
קינוח- פונדנט שוקולד, טעים, נוזל באמצע, מוצלח ביותר. אבל לא משהו מרגש- פונדנט שוקולד כמו שאחד כזה צריך להיות.
סה"כ 94 יורו לארוחה מצוינת, מומלץ מאד אם אתם מזדמנים לעיירה המדהימה הזאת.