פורום ביקורת מסעדות
נושא: עלה גפן - אוכל טוב, אווירה ככה ככה. אולי עדיף טייק אוואי?  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/03/2015 | 11:41
4
378
נתחיל בטוב: האוכל בסה״כ טעים מאוד. הזמנו עלי גפן ממולאים וכרע עוף ממולאת בפריקה שהיו המנות הטובות ביותר. סלט טאבולה מוצלח אבל חמוץ יתר על המידה לטעמי (ואני מחובבי הלימון). מחאמר עוף שהיה בסדר, אבל לא מהמנות המרגשות ביותר. ומלבי לקינוח, שהגיע בצנצנת, ושהפתיע מאוד באיכותו הגבוהה, קרם המלבי היה נפלא, ועם זאת לטעמי זה קינוח מפוספס לגמרי בשל הפירות המבושלים שנחו מעליו, צבעו את המלבי במיציהם וטעמיהם החזקים, האפילו לחלוטין על טעמו העדין וגם הפכו את הקינוח למתוק בטירוף. כשהצלחתי לגנוב כמה ביסים רק מהמלבי, בלי הסירופ, נהניתי ממנו יותר. 
 
השירות במקום לא מאוד יעיל, איטי ומבולבל, ונראה שהצוות עדיין לא מאוד מנוסה בעבודתו. האווירה גם כן בעייתית. המקום קטן ודי צפוף (במיוחד שולחנות הזוגות שתקועים כרגיל בלב המסעדה בין כל העוברים והשווים), האקוסטיקה שם נוראית, ובפרט לא עזרו העובדה שבאנו בצהרי יום שישי והמיקום בלב מרכז קניות הומה. בקיצור, האווירה לא מאוד מתיישרת עם אופי המנות. קצת חבל..
 
מה שכן.. את חלק מהמנות שלא סיימנו ביקשנו לארוז הביתה, ואכלנו בערב. האריזות מאוד ידידותיות, בקופסאות נוחות ולא במגשיות אלומיניום, והמנות אף צלחו בסדר גמור את מבחן המקרר. מנת העוף והפריקי אפילו היתה טעימה מאוד כמנה קרה, ובחרתי שכלל לא לחמם אותה.

ההצלחה באוכל ובאריזה הביתה, והמיקום הקרוב כ״כ אלינו, גרמו לי לחשוב שאולי עדיף יהיה לנסות את המקום פעם-פעמיים נוספות בקונספט של טייק אוואי. ובלי קשר, אני מקווה כמובן שנושאים כמו יעילות הצוות הם דברים שישופרו בהמשך. בסה״כ ניכר שהמטבח פועל ברמה מאוד גבוהה. זה רק מתבקש שהפרונט יישר קו בהתאם.