פורום ביקורת מסעדות
נושא: לינק בירושלים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/03/2015 | 16:44
236
ושוב הגענו להעביר עוד אחד מהסטודנטים המשפחתיים מדירת "חור" אחת, לדירת "פח" אחרת... מאחר וירושלים לא משופעת במקומות רבים שפתוחים בשבת, ומזג האויר לא האיר פנים למי שהציע חומוס בעיר העתיקה, בחנו שוב את קשרינו עם פיית החניה. בפוקצ'ה בר, הנחמה הקבועה שלנו בהעברת דירות סטודנטים לא היתה חניה, אז חנינו בלינק. שורה תחתונה - לא הצטערנו.
נתחיל במרפסת ,  שהשינוי במזג האויר התחיל כבר להשפיע עליה ונהיה נעים לשבת בחוץ. 
האוכל - בסדר גמור. לא ייחודי, לא מתימר, מנות בגודל הגיוני, טעם מיינסטרימי לגמרי אבל מהצד הטוב של הרף.
שירות בסדר גמור גם הוא.
אכלנו - סלט קיסר . לא ברור מה שייך  פטריות ?  אבל הסך הכל היה טעים. לחם מלא דגנים וזרעים גם היה טעים. רק הקטע עם החמאה הסגורה הזאת מעצבן. מה כל כך קשה להגיש חמאה נורמלית בגוש?
כרובית מטוגנת- שום דבר לא יכול לקלקל כרובית מטוגנת. ואכן שום דבר לא קלקל.
מרק גולש - סמיך, כבד, מתובל  וחרפרף. טעים. כשקבלנו את המנה היתה לנו תחושה שבהתאם למחירה צריך אולי להגיש אותה עם לחם בצד, או משהו כזה. קצת מעט בשביל המחיר. ( משהו באיזור ה 45 אם אני לא טועה. )
פיש אנד צ'יפס - נחמד. קריספי בחוץ, לח ורך בפנים. וזה נכון גם לפיש וגם לצ'יפס. שהיו מהזן הקנוי אבל החתוך כאילו ביתי...
3 ויינשטפן - שני שלישים וחצי. החצי הגיע, לא תאמינו - בכוס מעוטרת בליפסטיק!!!!!!!!  עד עכשיו המלצרית לא מבינה למה כל כך צחקנו. החזרנו, קבלנו מיד וללא ניד עפעף חדש. אבל בלי התנצלות או מילת "אופס"  כזו או אחרת. ( כנראה שבשבת מערכת הסליחות לא עובדת ) .
קינחנו בשלושה קפה, וסופלה שוקולד עם גלידת וניל. הסופלה כמובן לא היה סופלה אלא אחד מאותם מאפי שוקולד חמים עם חור נזיל באמצעם. טעים לגמרי, אבל לא סופלה. הגלידה היתה נחמדה ואכלנו אותה בשיטת האפוגטו - טבילה באספרסו. היה טעים.
סה"כ לפני שרות - 320 ש"ח. בהתחשב במרפסת המפנקת, בשרות הנעים, באוכל הלא מעיק - בנכונותם להיות פתוחים בשבת - בהחלט מוצדק.