פורום ביקורת מסעדות
נושא: סינטה-בר חיפה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/03/2015 | 18:58
9
315
שישי בערב, הוזמן מקום מראש דרך לשעה 19:30, כשהגענו המקום היה מלא לגמרי, ואפילו חדר ההמתנה היה מלא למדי.
על אף ההזמנה מראש, קיבלנו מקום די מרכזי ורועש, אבל לא מאוד נורא...
שלושה אנשים, חלקנו 2 מנות ראשונות. הראשונה בהם 'אנדיב ואגסים' עלי אנדיב, אגסים צלויים בקרמל, גבינת דור בלו , ויניגרט דבש ואגוזים. בגדול הוגש לנו סלט, טעים אבל עדיין סלט. המרכיב העיקרי היה תערובת של עלי בייבי טעימים וטריים. קצת התאכזבתי מכמות מזערית של אגסים מקורמלים אך הרוטב הטעים והמתקתק פיצה על כך.
המנה הראשונה השניה שהזמנו הייתה ממיוחדי היום 'רביולי זנב שור' - ברוטב חמאה, ציר בקר, גרגירי חומוס ושמיר. 4 רביולים מעולים ברוטב מצויין, ליקקנו את הצלחת!
למנות עיקריות הוזמנו- פילה בקר ברוטב יין אדום וערמונים (על ידי) שהיה עשוי במידה הנכונה, אך מבחינתי לא היה מלהיב במיוחד. עוד לשולחן הוזמן נתח קצבים שלא היה כלכך לטעמי, אך מי שהזמין נהנה מאוד. בנוסף הוזמן המבורגר ספיישל עם גבינה ופטריית פורטבלו, בליווי איולי שום שהיה פשוט מעולה!
חלקנו בתוספות שעועית ירוקה, וצ'יפס בטטה שהיה קריספי, טעים ומתובל כהלכה.
לקינוחים חלקנו 'מאפה בננות' - מאפה שמרים במילוי שוקולד ובננות, ברוטב טופי. מוגש עם גלידת וניל. מנה מושחתת וטעימה מאוד מאוד. חלקנו גם 'מילפיי מסקרפונה' שהגיע עם תותים טריים ורוטב תותים חמצמץ שהיה גם טעים מאוד.
סה"כ 562 (לפני דמי שירות) לשתי מנות ראשונות, שלוש עיקריות, שני קינוחים וכוס יין אחת. היה מאוד טעים, נחזור שוב - אולי הפעם לעסקיות?
ובנושא אחר, אנחנו מרגישים שקצת מיצינו את האופציות הטובות באיזור. האם למישהו יש המלצה למסעדה טובה בחיפה או באיזור עמק יזרעאל? בטאנטי באצ'י היינו פעמים רבות ונהננו מאוד, וגם את שפר'ס ואוקטגון כבר דגמנו. האם יש המלצות אחרות? תודה מראש!