פורום ביקורת מסעדות
נושא: בקפיקו - טוב מאוד  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/04/2015 | 18:09
13
762
תמיד מבאס אותי לקרוא על מסעדה בעלת פוטנציאל שלא ביקרתי בה ואז לשכוח ממנה כשאני במקרה בסביבתה.
כך היה עם בקפיקו של לירן גרודה, עליה קראתי בעיתון כשהיא נפתחה, סימנתי לעצמי את התפריט כבעל פוטנציאל לארוחות לא מופרכות מבחינת מחיר וקולעות לטעמי (איטלקי משודרג בדגים ופירות ים) ואז שכחתי מקיומה, כי אני לא מגיעה הרבה לאזור נווה צדק.
אני ואמי הזדמנו לשבזי היום, ובמקור חשבתי על ננה, אולי על זאזו, אבל שאלנו את המוכרת בחנות מה קרוב, והיא הפנתה אותנו לבקפיקו.

שני שולחנות על הרחוב, חלל המסעדה עצמו ופאטיו מאוד נעים מאחור.
הוזמנו סרדינים ממולאים בגבינת עיזים, עגבניות לחות ובזיליקום על סלט של תרד צנונית ופרמזן. האמת, עכשיו שאני חושבת על זה - אני לא זוכרת עגבניות לחות, אבל הגיעו חמישה סרדינים ממולאים שהרגישו טריים, עדינים, טעימים ביותר (מטוגנים - מה שלא נזכר בתפריט והפתיע אותנו קצת) על מצע הירקות המוזכרים לעיל, שהיה טעים מאוד אף הוא.
מנה מוצלחת וקצת שונה.

לעיקריות הוזמן קבב ים (תבשיל עגבניות וזעתר טרי, בזיליקום וטחינה) - 58 ש"ח, מנה יפה, מספר נאה של קבבים שהיו עשויים היטב. ביצוע מוצלח יותר ממה שאני זוכרת מכל מיני מנות דומות מאוד שטעמתי (נניח, חדר אוכל). יתכן שמישהו אחר יתאכזב שהמנה אינה מגיעה עם תוספת, אבל אמא שלי נהנתה ממנה כפי שהייתה.

אני הזמנתי דג צרוב בקרסט על חמאת עגבניות ופולנטה עם חמאה ופפריקה מעושנת. פולנטה טעימה, קרמית אבל קצת גרגרית (באופן חיובי), שהגיעה בכמות מכובדת, לא יודעת האם היא בראש הרשימה שלי (אני חושבת שהפולנטה של צ'יקטי שווה יותר, אבל היא מוגשת כמנה בפני עצמה ויחד עם פטריות ולא כתוספת כמו כאן), אבל בהחלט שווה, הדג (דניס או מוסר - לא שאלתי וקשה היה לי לזהות) הגיע עם קראסט עדין, שלושה פילטים, ובצלחת היו גם ארטישוק ובצל שהיו עשויים להפליא והחמיאו למנה.
לצערי אין לי תמונות.
 
בהחלט שווה ביקור. אופציה ראויה במחירים סבירים שלא תשאיר אתכם רעבים. הגעתי רעבה, לא אכלנו לחם, הסתפקנו בראשונה אחת, יצאתי מפוצצת.