פורום ביקורת מסעדות
נושא: ולביקור במסעדה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/04/2015 | 11:08
462
הגענו אחרי שלוש, עדיין היה תור בכניסה אך לבסוף נמצא לנו שולחן בחדר עטור שטיחי הקיר ליד החלון. ניתן לנו הסבר קל על קונספט הטעימות ולמלצרית הסבר על הקהל הקשה שעומד בפניה- אמא שלי שלא אוכלת מוצרי חלב כלל ולא אוהבת שום דבר נא ,ואני שואהבת מוצרי חלב ודגים נאים אבל לא אוהבת צלפים, חצילים ושאר מרעין בישין שהופיעו בתפריט.
לבסוף בחרנו מספר חצאי מנות שעונות על האהבות השונות שלנו וחלקן אפילו מתאימות לחלוקה. קיבלנו לשולחן לחמניה מקמח מלא עם פנחת חמאה. החמאה היתה יותר טעימה מהלחמניה וזו נשארה מיותמת על השולחן לאחר טעימת פרוסה בודדת.
מנה ראשונה היתה שרימפס נא מוחמץ בלימון ופלפל חריף- השרימפס עסיסי ומתקתק והשתלב טוב עם התחמיץ הפיקנטי, היה חסר לי משהו קריספי למרקם והכוסברה הקצוצה היתה מיותרת ולא מתאימה (ואני אוהבת כוסברה).
המשכנו למנת מעורב בייבי על הפלנצ'ה- בתפריט כתוב שהיא מגיעה עם פתיתים ואפונה אך אנחנו קיבלנו אותה עם סלט עלים ורוטב חמאה ושום בפנכה בצד. כמו כן המולים שמוזכרים בתפריט לא הופיעו בצלחת. קיבלנו מנה נדיבה של טבעות קלמרי ושרימפסים בודדים (ספרתי 4). פירות הים היו טריים והפלנצ'ה התאימה להם כצורת הכנה. הרוטב היה טעים והוסיף לטעמי, אמא שלי לא טעמה.
המנה הבאה היתה טבעות קלמרי מטוגנות שהגיעו עם מיונז וצ'ילי ועוד סלט עלים בצד. מאחר ובחרנו גם מנה של דג לדעתי היה יותר נכון להגיש אותה אחרי פירות הים על הפלנצ'ה אבל נו, טוב. לטעמי המנה היתה פחות מוצלחת וטעם הקלמרי נעלם עם הציפוי והטיגון אבל אמא שלי היתה מבסוטית (ושוב אף מילה על כשרות).
המנה הבאה היתה ברמונדי על הפלנצ'ה עם חוביזה ויוגורט ממיוחדי היום. הדג היה טעים ומתובל היטב אך לטעמי טיפלה צלוי מדי ואפשר היה להוריד אותו חצי דקה קודם. החובזה היתה טעימה אך מלאת שמן ותוספת של מג'דרה שהגיעה לצד המנה היתה קרה ולא נגענו בה. כשהמלצרית באה לפנות ושאלה אם לקחת אותה אמרנו כן ואמא שלי שאלה אם זה אמור להיות מוגש קר. המלצרית הזדעזעה לשמוע שהמנה היתה קרה וטענה שזה לא תקין אך שום דבר לא נעשה בנושא- לא הוצע לנו תחליף או פיצוי וזה גם לא בא לידי ביטוי בחשבון.
מנה אחרונה שהוזמנה מהעיקריות היתה מנת הסרטנים ברוטב שמנת עם אצות ים- טעמתי על קצה המזלג והמנה היתה כלכך  מלוחה שלא יכלתי לאכול ממנה כלל. הפעם כבר קראנו למלצרית שתיקח אותה חזרה ולא רצינו מנה נוספת במקום. המלצרית הציעה להביא תפריט קינוחים ונענתה בחיוב יחד עם הזמנת כוס תה עם נענע. התה הגיע, תפריט הקינוחים לא, ולבסוף ויתרנו וביקשנו חשבון.
בגזרת השתיה נתנו לי לטעום מהגוורצ שהם מציעים בכוסות אך אני אוהבת יינות מתוקים וקלילים והיין הזה, נחמד ככל שיהיה, לא היה יין שיכלתי לסיים כוס ממנו אז ויתרתי. קיבלנו קנקן מים קרים בתחילת הארוחה אך כשביקשנו למלאו שוב הבקשה נשכחה והיינו צריכים להזכיר למלצרית כשהזמנו את התה.
לסיכום הארוחה- 230 ש"ח לפני טיפ על ארוחה לא מרגשת בכלל ושרות לא מצוין וחבל. יש לציין שלקראת אמצע הארוחה שלנו המסעדה התרוקנה והיה הרבה יותר שקט ורגוע אז אין הצדקה לחוסר תשומת הלב.
את הקינוח אכלנו בגלידריה של אורי בורי בהמשך הכביש- שתי מנות קטנות. האחת של קרמל מלוח ופטל לימון והשניה רק פטל לימון. גלידה מצויינת, מרקם מעולה ומתיקות שאינה משתלטת וגורמת לדביקות בפה בסוף והמחיר רק 15 ש"ח למנה קטנה. תענוג.