פורום ביקורת מסעדות
נושא: מאדאם אלקלעי בכרם בן זמרה -   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/04/2015 | 10:17
4
1766
טיילנו בחג בצפון. חיפשנו מקום נעים לשבת בו לקפה ואולי גם לנשנוש ובמקרה נתקלנו בשלטים של מאדאם אלקלעי בכרם בן זמרה (ליד דלתון/מלכיה. מערב אצבע הגליל).
הרמנו טלפון- פתוח. שמנו נפשנו בכפנו, תוך שהאיש אומר לי שזה בטוח יהיה פלופ אבל היות והאופציה השניה היתה ארומה בצומת כ"ח - לא היה לנו מה להפסיד. והרווחנו בגדול.
בית הקפה ממוקם ממש בתוך הכפר. מעוצב בסגנון צרפתי עם שולחנות זכוכית וכסאום מתכת. קצת קיטשי אבל מקסים. הנוף עוצר נשימה- רואים מאופק לאופק- החרמון, לבנון וכל ההרים באיזור. ממש קסום.
הזמנו ארוחת בוקר וקפה. בארוחת הבוקר היתה חביתת ירק סטנדרטית, אבל הסלטים הקטנים שליוו אותה היו מהממים- סלט פומלה, צנוברים ועלים ירוקים, סלט מירוקים למינהם עם שקדים קלויים ותיבול מעולה, סלט ירקות גדול מתפוצץ מטריות, ריבה ביתית- באמת בשפע ומאד מאד טעים. הלחם היה 3 לחמניות פסח גדולות ומעולות לסוגן. עם 2 שתייה המחיר היה כ60 ש"ח. לא זול אבל יחסית למיקום סביר לגמרי. בעלת המקום יצאה לקשקש איתנו קצת וסיפרה שלבת שלה יש קונדיטוריה כבר כמה שנים (צמודה לבית הקפה- בויטרינה היו עוגות קרם ומקרונים יפהפיים - לא טעמנו) והם החליטו להצטרף עם בית הקפה. התפריט חלבי וכולל קישים למינהם, איזה 2-3 סוגי פסטה, סלטים וכאלה. כמובן שיש מאפים ועוגות מבית היוצר של הבת (התפריט היה מצומצם כשהגענו כי הם היו כשל"פ).
הם פתוחים בחמישי אחהצ וכל שישי ושבת אבל אם אתם עוברים במקרה באמצע השבוע שווה להרים טלפון ולברר אולי במקרה פתוח.
באמת שווה ומומלץ!
https://www.facebook.com/madamealkalaycoffee