פורום ביקורת מסעדות
נושא: המזללה - ביקורת  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 11/04/2015 | 00:36
13
2193
הרבה זמן תכננתי לבקר, מעולם לא הייתי במסעדה של מאיר אדוני.
המנות שם קצת מורכבות עבור תמהיל האנשים שאני בדר"כ גוררת למסעדות, אבל הפעם היינו בהרכב מתאים (כלומר חסר) והלכנו על זה.
 
נתחיל בכך שהיה טוב מאוד. הופתענו לקבל תפריט עסקית היום, לא העליתי בדעתי שיש להם עסקיות בשישי בצהריים, בטח לא בחג, כך שזו הייתה הפתעה נחמדה.
 
מאזטים - הזמנו את שלושת המאזטים שרשומים בתפריט בנוסף לעוד מזאט שהוצע של עלי גפן על מצע של יוגורט ועוד משהו. ברח מזכרוני.  עלי הגפן היו פשוט מצויינים וזה היה המאזט המנצח.

יתר המאזטים היו:
כרובית יפו- כרובית מטוגנת, בצל ירוק, רוטב יוגורט וטחינה, רוקט, נענ, ג'ינג'ר, בצל סגול, צ'ילי תערובת פיצוחים, כמון, סומק.
מקסיקו- קרם שעועית שחורה, בצל סגור, כוסברה, שום, צ'יפוטלה, כמון, פלפל קלוי, גרגירי חומוס, מוצרלה, רוקט, טורטיות
שורשים- גזר, בצל סגול, צנונית,קולורבי,שומר, רוקט, ויניגרט ליים, בוטנים מסוכרים.

דירוג המאזטים של אחי היה כדלקמן: 1. עלי גפן. 2. כרובית. 3. מקסיקו. 4. שורש ואני מסכימה איתו. חשוב לציין שלקרוא למנות האלו מאזטים זה קצת מטעה, הגודל הוא כשל מנות ראשונות מכובדות ביותר.

בנוסף הגיע לחם + חמאה רכה ורוטב איולי פלפלים שהיה טוב מאוד. הלחם הגיע ללא עלות נוספת, רק חבל שהיו רק שלוש פרוסות לא גדולות, אבל כאמור - כלול במחיר העסקית אז ממש אי אפשר לקטר. מצד שני, עם מנות כאלה משופעות ברוטב שפשוט דורשות ניגוב - עוד לחם היה יכול להיות נחמד.
 
עיקריות:
דווקא הקרואסון היה חסר, וחבל, כי כולנו היינו מסוקרנים.
אמא שלי בחרה בטרטר הפלשתינאי שגודלו הספיק לה בהחלט וכינתה אותו מצויין, וציינה לחיוב את שילוב הטעמים והמרקמים. (75 ש"ח).
 
אבא שלי הלך על הקבב טלה במקום הקוראסון (תבשיל קבב טלה, תבשיל של עגבניות, חצילים, מנגולד, לימון, שומן צלעות בגריל פחמים, בצל, שום, טחינה הר ברכה, ויניגרט קארי) ונהנה מהמנה, למרות שבעיני היא הייתה סטנדרטית יחסית לשאר המנות המוצעות. (99 ש"ח).

אחי בחר בניחוחות טיחואנה (שפונדרה טלה, קרם פריחולס וצ'יפוטלה, עגבניות שרי, תפוח אדמה, כרוב מעושן, ליאה, בצל קריספי, בוטנים,כוסברה, נענע, ויניגרט הבנרו וליים, יוגורט וטורטיות) מנה שהוא מאוד נהנה ממנה, אבל העיר שלטעמו אין בה מספיק בשר. כשביקשנו עוד טורטיה - קיבלנו. יפה מצידם. (99 ש"ח)

אני בחרתי בסקלופיני עגל (137 ש"ח) סקלופיני עגל, איטריות יפניות, אצות היג'יקי, פטריות יער מעושנות, בצל ירוק, באק-צ'וי, קשיו, רוטב צדפות דבש, קרם פרש. המנה הייתה לדעת כולם המנה המצטיינת של הסעודה (ואכן, המנה בתמחור הגבוה יותר).
הסקלופיני היה פשוט מטמטם. דק, עשוי בדיוק כהלכה וכמות ראויה.
הרוטב היה אלוהי - הוא נראה מיימי ואכן היה דליל אבל היה כל כך טוב שלא היה לי אכפת. האיטריות והאצות עבדו מצויין ביחד ונאכלו יחד, ופטריות היער המעושנות ספגו את הרוטב נהדר והיו פשוט טובות. כמות מכובדת של איטריות והמנה השביעה ביותר.
 
לקינוחים:
ברולה שוקולד: תות שדה, קציפת שוקו פטל, שטרויזל וניל, ספוג שוקולד, שוקולד פלקסי, מיקרו בזיליקום.
פנקוטה מזללה: פנקוטת הל וסילאן, קרמבל תבלינים וגרנולה, גלידת פיסטוק, זביון, מעמולים 

התמונות של ידברו בעד עצמן, אני אהבתי יותר את הפנקוטה, כי אני פחות אוהבת קינוחים מבוססים שוקולד, אבל שני הקינוחים היו מצויינים, מעניינים בפה, משחקי מרקמים מצטיינים ועצומים בגודלם. באמת שיכולנו להסתפק באחד.

הקינוח לא היה כלול בעסקית (40 ש"ח לקינוח) והוספנו בקבוק קאווה ב-140 ש"ח.
 
בקיצור ובתמחור העסקית, נשמח לחזור.