פורום ביקורת מסעדות
נושא: סופ"ש קולינרי של מנוחה והנאה בת"א  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/04/2015 | 08:07
2
673
התחלנו בארוחת בוקר בדא דא ודא -  לדעתי הצנועה זה מקום נפלא,  מסעיר ומרגש לא פחות מאשר הבראסרי בזמנו !
קודם כל התלהבתי  מהאופציה לקנות וללכת.  המאפים שלהם בשישי בבוקר היו מהממם -  החל  מהסטיקי באן (מאפה שמרים קינמון  אוורירי),  וכלה בקוניאמאן (שלמיטב זכרוני מפריז צריך לקרוא לו קונייאט כיוון שמדובר במאפה אישי זעיר ולא מאפה גדול),  שהיה קרמלי  ופריך  וחמאתי  בדיוק כמו זה שאני חולמת עליו מאז פריז.
הוא אכל 2 וופל בלגי עם גאודה מותכת,  ביצים עלומות,  רוטב הולנדיז ובייקון -  נהנה מאוד.  אני אכלתי את המנה המילנזית - פולנטה ועליה ביצים עלומות,  פטריות  ותרד.  המנה שלי היתה פחות מלהיבה-  הפולנטה היתה גרגירית  מידי,  הביצים כבר לא נוזליות  ולדעתי חסר רוטב כלשהו למנה.  ביקשתי לקבל הולנדייז בקערית,  הוא הגיע כשכבר סיימנו לאכול  ובכל מקרה כשטעמתי אותו  הוא לא היה מבריק,  אבל יש לי תחושה שנפלתי על מנה לא הכי מוצלחת  כי מסביב כולם  נהנו מאוד.
 
בפעם הבאה אתמקד במאפים (עוגיות  שוקולד צ'יפס ענקיות,  מאפה פרג'יפאן,  מקלות גבינה מבצק עלים ).  הקפה שלהם מאוד מאוד טעים.
 
שבעים מאוד ומרוצים יצאנו  להסתובב קצת בשוק לוינסקי-  הרגיש מאוד תיירותי  ולא עורר חשק לקנות כלום.  קניתי  לעצמי  ליטר של משחת וניל  בחבשוש (צמוד לגרובשטיין)  במחיר מצויין של 189 ש"ח (של נילסן),  וזהו בערך.  חזרנו דרך נחלת בנימין וקנינו  שייק תותים ואננס בשנקין,  שהיה מרווה ומהנה.
 
הגענו למלון (הוטל דה רוטשילד)-  הזמנו מקומות לארוחת הערב וצנחנו למיטה למנוחת צהריים.  
בערב יצאנו לאכול ארוחת ערב בבינדלה.  החלטנו לחלוק 2 מנות ראשונות,  עיקרית לכל אחד ואולי קינוח.   לראשונות לקחנו קציצות כרישה וגבינה (פולפטה,  כך הן נקראות)  שהיו טעימות  אך קטנטנות,  ומנת אנטיפסטי  שכללה גזע של כרובית  ברוטב קיסר (למה לא פרחי כרובית ???  לאכול את הגזע בלבד מרגיש מאוד משונה,  קצת אוכל של עניים כזה),  גרגירי חומוס  מתובלים  בכוסברה,  פלחי סלק טעימים  מאוד, שומר ברוטב תפוזים שלא היה לנו טעים ופטריות ברוטב משונה.  היה סביר,  לא מלהיב ולא חושבת שהייתי ממליצה על המנה.
לעיקריות  הוא לקח פסטה ביתית עם שוק אווז והיה ממש מאושר מהבחירה -  המנה נראית מצויין  וכנראה גם טעימה מאוד מאוד -  מומלץ !  אני לקחתי אניולוטי  במלית תרד וריקוטה ברוטב חמאה  ומרווה-  מנה טעימה מאוד אבל כמו שהמלצר הזהיר היא מגיעה בגודל בינוני  ולא הייתי מתנגדת לאכול עוד ממנה.
בקינוחים  לא היה משהו שהלהיב אותנו,  ומה שרצינו הכיל ג'לטין אז החלטנו על קב"א  ויצאנו לצעידה קלה.   בסנטה קטרינה היה מפוצץ  לגמרי,  אז המשכנו לשוטט  ומצאנו את עצמנו  שוב בדא דא ודא-  שותים שתיה חמה ומתנחמים בשני קינוחים מהויטרינה-   קינוח מגנום וטארטלט  של שוקולד וקרמל מלוח שהיה הטוב מבין השניים.
 
למחרת בבוקר התאכזבנו לגלות  שארוחת הבוקר של המלון  היא בקפה לנדוור.  היה בסדר גמור אבל קיוויתי למשהו קצת שונה.  
בצהריים אכלנו במסעדת וונג -  הוא לקח מנת נודלס שהיתה לו מתוקה מידי,  אני העדפתי כמה מנות קלות וקטנות -  דאמפלינס עם ירקות  היו מאוד מוצלחים (2 יח' עם פטריות +  2 יח' עם ברוקולי ),  ווג'י באן היה מוצלח מאוד ומפתיע -  לחמניה רכה,  חמה ודביקה שעוטפת  ירקות טריים  עם איולי שנתן עסיסיות -  אהבתי מאוד !  הספרינג רולס היו פחות מוצלחים.
 
זהו,  תם ונשלם....  היה מעולה רוב הזמן