פורום ביקורת מסעדות
נושא: בירה בדובים, פיצה בשבתאי, מייק פלייס והמון תקליטים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/04/2015 | 10:58
3
496
יום שישי בבוקר לפני סוף שבוע מלא באירועים- התחלתי בקניון ערים, שוק האיכרים התפוגג לו ובמקום זה קניתי ערימות עלים מחלקאי מצופית ולחם חרדל מוצלח ולחם מקמח מלא וכוסמין ביחד עם 2 מאפים עמוסי בפמראזן בדוכן של לחם ליאור, מאפייה חדשה מכפר סבא עם תוצרת טובה.
קפיצה קטנה למבשלת הדובים באבן יהודה, פיילוט של מכירת בירה היישר מהמבשלה, בירות טובות וקרות ואווירה נעימה, בקרוב גם סיורים במבשלה למי שמתענין ואנחנו כבר רעבים.
12:00 שבתאי באבן יהודה, מזמינים פיצה גדולה עם ברוקולי, שום קלוי ותרד- מגיעה פיצה גדולה מאוד ודקה, הרוטב טוב ונוסטלגי, הגבינה משובחת, הברוקולי פריך ומלא טעם, התרד קצת יבש, השום בכמות גדולה וכיפי. הבעייה היחידה שהמחיר יצא סביב 100 ש"ח לפיצה משפחתית גדולה, היא אומנם מספיקה לזוג רעב+ שאריות, התוספות תרמו למחיר אבל משהו נראה לי מופרז.
בצהרים הופעה בזאפה , 20 שנה לפצעים ונשיקות של מוניקה סקס, יופי של הופעת צהרים לא מחייבת אבל אני מעדיף מעדוני הופעות מעושנים וצפופים ולא את הסטאריליות של הזאפה
אחרי ההופעה מייקס פלייס היה המקום היחיד שנשאר פתוח, המקום הכי אמריקאי שיש לארץ להציא, שעות שמחות עד שמונה בערב, פיינט של גורדון ב-22 ש"ח, קוקטילים 1+1, הוזמן מנה של ציפס בגבינה וסלופי ג'ו.
הקוקטילים הגיעו מהר-צ'רלי שכלל וודקה, ליקר אפרסק, ליקר קוקוס ושאר ירקות הגיע בכוס גבוהה והיה מתקתק אבל עם כמות אלכוהול יפה ומורגשת,  ברי סאוור כלל סטולי פטל, סאוור ופירות יער והיה מתקתק ויפה למראה.
המנות הגיעו מהר- צלחת ציפס פריך וטוב שהוקרם עם הרבה גבינה היה מושחת כמו שהוא נשמע, סלופי ג'ו היה למעשה המבורגר שפורר ועורבב עם קצת רוטב ברביקיו והוגד בגבטה יפה, הוא היה טעים אבל לא מושחת גמו שסלופי ג'ו צריך להיות, בסופו של דבק שילמו 135 ש"ח - מחיר לא רע בכלל ושעה שמחה שכיף לנצל.
בשבת הגיע הכיף הגדול- יום התקליט, מסע שהתחיל באוזן השלישית עם הוצאות חדשות על וניל של מלכת האמבטיה כולל החתמה של תיקי דיין וישראל גוריון, מסע שהמשיך בפורט סעיד לרכישה של תקליט חדש לחבורה ישראלית מוכשרת בשם garden city movment והסתיים אי שם בדרום תל אביב בחנות תקליטים קטנה עם שלל גדול של תקליטים שחורים משחור וחור גדול בכיס