פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת מסעדת GOOMBA" פתח תקווה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/05/2015 | 13:01
12
704
כשארומה פוגשת את זמזם הקריאות במסעדה,
גומבה זה בעצם בר פסטות בשירות עצמי, כאשר את הפסטות מכינים בחדר הפסטות השקוף ,ובקופה יש דוגמאות של הפסטות שנמכרות באותו יום. יש מים חינם לכל סועד בקנקנים ולצידם כוסות וסכו"ם , תבוא, תזמין,תסדר לעצמך שולחן ותשב לאכול.
מזמינים ,משלמים ומקבלים זמזם וכשהמנה מוכנה והזמזם רוטט הסועד ניגש לדלפק המסעדה או דלפק הבר (תלוי מה הזמין) ולוקח את המנה. 
היינו 4 סועדים,היא לקחה לזניה (בסיבוב הראשון היתה ממש קפואה באמצע, אז חזרה לסיבוב חימום נוסף ויצאה מושלמת לדיברי הסועדת) ,הוא לקח פיצה עם אנשובי וצלפים, אני לקחתי פסטה פנה ברוטב פטריות וביקשתי תוספת של ארטישוק (7 ש"ח תוספת לחצי ארטישוק שלא הורגש,אפילו חזרתי לדלפק הגשה לבדוק שבאמת היו ארטישוקים וגם לבחור הנחמד לקח זמן לזהות טיפונת ארטישוק בין הפטריות) , והוא הנוסף לקח רביולי ריקוטה עם עגבניות מיובשות . ביחד לקנו גם סלט קיסר עם מלא מלא דברים טעימים.
 
המקום מתנהל  באדיבות ובתיקתוק, מכיוון שהכל נעשה סטייל ארומה אז אין הרבה אינטרקציה עם השירות .
האוכל בהחלט עשוי ברמה טובה פלוס ,האוכל פיצה סירב לחלוק ואני הגעתי לשני שליש מנה והרמתי ידיים ,מנה גדולה ומפנקת עם פסטה שעשויה בול ורוטב שבאמת נאחז בה ולא נמצא בתור אורח שבמקרה נקלע למסיבה . 
מהסלט לא נותר כלום,כולם נישנשו ובהחלט יכול להיות מנה לאיש רעב (שאוהב ירקות) 
הקינוחים נמצאים בבר בנפרד עם וטרינה שאפשר לראות מה מזמינים, והרוב מגיעים בשני גדלים,אישי וזוגי ,שתכלס האישי זה סוג של כוס אספרסו קטנה וזוגי סוג של גודל כוס תה שמגישים בחומוסיות (בערך) אני לקחתי את השכבות קרמל עם קוקוס קלוי (מ-ת-ו-ק!!) וגם את המשהו פירות יער, טרמיסו שהוא המומלץ ביותר לפי הברמן גרר ויכוח בין המתלבטים ולא הוזמן "כי יש בו קפאין" . 
 
מצרפת תמונות של כל המנות (בקינוחים נגמרה לי הסוללה) 
מחירים סבירים ועוד אופציה נפתחה בפתח תקווה שמתפתחת לאט אבל יפה בתחום המסעדות .