פורום ביקורת מסעדות
נושא: רגשות מעורבים ממר וגברת לי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/05/2015 | 16:26
1
469
בחמישי האחרון היינו במר וגברת לי בחוויה לא אחידה בכלל.
הגענו עם שובר מתנה שעבר מיד ליד ליד ליד עד שאמרו לנו מה זה מקנה לנו. התשובה היתה "מנות ראשונות ועיקריות ללא הגבלות פלוס קינוח, יין ושתיה", כלומר אפשר להזמין גם את המנות היקרות ביותר.
הגיעה המלצרית ומיד לקחה שוב את השובר כדי לוודא שוב שאין הגבלות. סאגה קטנה אבל מילא.
 
בסופו של דבר הזמנו סלט לוקוס ובאן פטריות.
סלט הלוקוס היה נחמד אבל לא משהו שנזמין אי-פעם שוב.
באן הפטריות היה מצוין, עסיסי, עם טעמים מודגשים של פטריות. לחמנית הבאן ספגה את הרוטב בנדיבות. בהחלט מנה מאוד מומלצת.
 
לעיקריות בחרנו פתאי שרימפס וקארי ירוק (פירות ים).
הפתאי היה די סתמי. לא שלא היה טעים אבל היה חסר את הטוויסט שעושה את ההבדל.
מנת הקארי היתה מעולה. קערה נדיבה עם הרבה פירות ים וגם חצי סרטן. מנה טעימה אבל לא פרקטית בעליל. במנה שנועדה לאכילה עם כף אין מקום לשרימפס ששמרו על זנבם. מה ציפו? שפעם בכמה ביסים נשים את הכף בצד, נלכלך את הידיים עם השרימפס ונחזור לאחוז בכף? שלא לדבר על הסרטן. זאת ועוד, לא קיבלנו כלי לזנבות ושאריות סרטן. מסקנה - חשבו על הטעמים אבל לא על אופן האכילה.
 
לקינוח המלצרית המליצה על פס השוקולד. התלבטנו ובסוף בחרנו בטפיוקה מתוך כוונה ללכת על כיוון קליל יותר מהשוקולד המסורתי.
אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד. המלצרית הביאה לנו גם את הטפיוקה וגם את פס השוקולד (ע"ח הבית).
דווקא פס השוקולד היה מאוד טעים. עם נוכחות חזקה של טופי קרמל וטעם פחות דומיננטי של שוקולד שילוב הטעמים היה מושלם. מזל שהיה שם כי לעומתו, הטפיוקה הגיעה מקושטת בפרוסות פירות טריים והר של פתיתי קרח במרכז. פתיתי הקרח למעשה דיללו את טעם הטפיוקה וגרמו למנה להיות סתמית מאוד. לא שאני בשלן גדול, אבל לאחרונה הכנתי בבית קינוח טפיוקה והיה הרבה יותר טעים.
 
יין לא הזמנו, אבל הזמנו שני קוקטיילים. שמתי לב שמחיר כוסות היין הזולות ומחיר הקוקטיילים היה דומה. לא שאלנו אם זה בסדר להחליף. טעות שלנו.
החשבון זימן לנו הפתעה. חוייבנו על הקוקטיילים (כ 50 ש"ח לקוקטייל). נכון, הייתי צריך לוודא מראש אם אפשר להחליף את היין בקוקטייל, אבל יחד עם השירות האיטי, חוסר הבהירות של המלצרים בתחילת הארוחה לגבי השובר ועוד כמה גליצ'ים בשירות זה כבר לא הפתיע אותנו.
 
עם מנה טובה אחת מכל שתיים בכל קטגוריה ושירות לוקה בחסר יצאנו עם רגשות מעורבים. את המנות המצויינות בשמחה היינו רוצים לחוות שוב, אך המכלול של הארוחה היה מאוד מאכזב. הרי אנחנו לא יוצאים רק כדי להשביע רעב וכל המסביב מאוד משפיע.
אז לא בטוח שנגיע שוב למר וגברת לי. פשוט, הסיכוי ליפול גדול מדי וחבל. כי מנת הקארי היתה כל-כך טובה שלמחרת בצהריים ניסיתי לשחזר אותה בבית