פורום ביקורת מסעדות
נושא: תאו, רעננה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/05/2015 | 17:56
1
221
נפגשנו היום חברה ואני להחלפת חיבוקים וסיפורים לעיסקית בתאו ברעננה
קשרו לה כתרים היא אמרה - ואני תמיד שמחה להכיר מקום חדש
אז למה לא.
 
הגענו לעיסקית - המקום די מלא מעוצב באיפוק ומתוכנן חכם לטעמי, מלבד בר מרכזי דומיננטי - הרבה מאוד שולחנות קטנים שמאפשרים פרטיות בתוך חלל גדול.
 
השירות היה קשוב ונעים - כשרצינו משהו תפסנו את תשומת לבם של המלצריות בקלות , כל מה שרצינו הגיע יחסית מהר, אבל לא ישבו לנו על הראש - ישבנו שם כשלוש שעות בלי שנרגיש שאנו מציקות למישהו.
 
ולעיקר - האוכל:
למנה ראשונה לקחנו שתינו את הפטה - כבד עוף ואווז יחד. מנה צנועה אבל בהחלט מספיקה, הפטה היה טעים ונימוח. הוא לווה בשני טוסטונים מגוחכים בגודלם (אכלתי את הפטה במזלג) ובריבת עגבניות שרי שהכילה בערך עגבניה אחת חצויה, אבל יחסית לגודל הטוסטונים היתה עשירה
הפטה היה עטוף בשכבה של שומן אווז עם אגוזים בתוכם - אני לא זוכרת שיצא לי לאכול פטה ככה - זה היה טוויסט נחמד.
 
לעיקרית :
אני: שוק אווז בציר יין אדום, ירקות שורש ופירה.  ירקות שורש מלבד גזר לא ממש מצאתי  על הצלחת - לא יודעת למה גזר לא יכול להקרא גזר - אבל המנה היתה טעימה, השוק היה עסיסי, בשרי ובעל נכוחות והסתדר מצויין עם הרוטב המתקתק - הפירה היה טעים והשלים את המנה - מאוד נהנתי.
 
היא: את המיוחד ליום רביעי - פסטה תוצרת בית, ביף סטרוגונוף, רצועות אנטריקוט, ופטריות כל זה ברוטב שמנת ורוזמרין. אני חייבת להודות שהמראה לא היה מאוד מזמין, משהו שם לא הסתדר לי בעין - גם נוכחות הבשר במנה לא היתה מרשימה, אבל הסועדת אמרה שטעים לה, אכלה חצי וביקשה שיארזו לה את המחצית השנייה לארוחת ערב (ואחרי שטעמה ממני, היא גם ציינה שבפעם הבאה תיקח את האווז) .
 
לקינוח: פעמיים הפוך ובורלה של העיסקית (19 ש"ח) שהגיע קר גם מבחוץ עם נוכחות מאוד חזקה של טעם חלמונים  - למי שרגיש לטעם תחסכו מעצמכם. לכל השאר - הקינוח בסדר, לא משהו לכתוב עליו הביתה. המנה מוגשת עם סורבה מנגו וסלט פירות. הגלידה הרגישה קצת ישנה וסלט הפירות היה בעיקר תפוח עץ - בקיצור לא קשור לבורלה, לא אמור להיות מוגש עם בורלה וטוב שחברתי שונאת תפוחי עץ ולכן הוגשו בנפרד ולא הרסו לנו את הבורלה
 
סה"כ ארוחה נעימה מאוד, יצא לכל אחת מאיתנו כ-90 ש"ח לכל הארוחה לא כולל טיפ