פורום ביקורת מסעדות
נושא: טורונטו בקצרה ...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/05/2015 | 18:32
2
252
שבוע שהזדמן בטורונטו - הרבה אוכל טעים אך לא "מסעיר" . בדיוק כמו שאוכל צריך להיות לטעמנו.
באופן כללי טורונטו מאוד נעימה, נוחה להתמצאות ומלאה / עמוסה / מפוצצת במקומות לאכול. פירות - נהדרים, ירקות טעימים אך פחות נפוצים ( אין " סלט" ... ) לחם טעים , בעיקר בסופרמרקט. כמעט ולא מצאנו מאפיות / פטיסרי כמו בארץ . המאפים לא משו . גם הקינוחים, ברובם לא היו לטעמנו. קצת "מיושנים" , כבדים ומתוקים מדי . גלידה - בעיקר במשאיות אוכל ברחוב. גם שם לא מצאנו בשורה גדולה לאנושות.
שוק סן לורנס - פינת הרחובות ג'רויס וקינג. אחד השווקים הנחמדים והיפים שביקרנו בהם בצפון אמריקה. בניגוד לשוק האיכרים שפתוח רק יום אחד ( רחובות דנדס וספידיינה ) זהו שוק ענק וקבוע . הצלחנו להקיף רק קומה אחת ממנו וגם זה היה לא קל. כל מה שניתן להעלות על הדעת מבחינת פירות אביביים, ירקות, דגים טריים מכל איזור אפשרי בקנדה, בשר ---- אוי. הבשר. מחיר בערך חצי עד שני שליש מהארץ והאיכות פשוט מהממת. עשרות, אם לא מאות סוגי גבינות , יינות. לא מצאנו תבלינים - אבל אולי בקומה שלא היינו בא.
אכלנו בדוכן פיש אנד צ'יפס בקומת הכניסה. עשרות סוגי אוכל לבחירה - כולל פירות ים, מרקים אסייתים ( דגמנו גםמרק מיסו מדהים ) בשילובים עם סלט ( חסה עגבניה וקול סלואו חמצמץ ) או צ'יפס - "אמיתי" . מנת ענק. מאות סועדים בשעת צהרים והכל מתוקתק ושקט.
שתי מנות פיש אנד ציפס ושתיה עלו כ 60 ש"ח . הליבוט היה אחד הדגים. לא זוכרת את השני אבל שניהם טריים וטעימים עד מאוד.
 
THE KEG : מסעדה ובר בפינת הרחובות ריצמונד  ויורק.
עסקית ערב של ראשונה סלט קיסר, עיקרית צלעות טלה רכות כחמאה וניפלאות , על פירה ובצל מטוגן, וקינוח של קפה עם ליקר קלאוה וקצפת. ובירה מקומית - קלה וטעימה. עלתה 160 ש"ח. הבשר - לדברי הקרניבור מעולה .  לא פחות.
ממול אכלתי ראשונה של גבינת ברי אפויה עם טוסטונים ושני רטבים קלילים של פסטו וצילי. טעיםםםם.
עיקרית של סלמון טרי, על פירה ואספרגוס - נהדר. ההבדל בין סלמון טרי לקפוא הוא מאוד גדול.... וקפה לקינוח. כל האושר הזה עלה 150 ש"ח.
זיכרו - על כל דבר בקנדה יש להוסיף מס שאינו כלול במחיר הבסיסי, וטיפ. המחירים כאן לאחר שני אלה.