פורום ביקורת מסעדות
נושא: טורונטו בקצרה 2  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/05/2015 | 18:53
219
אז לאן לצאת בערב? סטגגדוש כמובן. פינת ביי סטריט וקולג'. מעין פאב ברוח איטלקית. המון צעירים, מוסיקה בווליום מוגבר בערב, קצת פיק אפ בר, קצת מקום לדייטים אחרי העבודה. מקום "מגניב" במובן המוצלח והטוב של המילה.
רוח התפריט איטלקית וחולקת.
אכלנו מרק ( היה קר, נו..... ) מרק חתונה איטלקי. משהו עם כדורי בשר והמון ירקות שהיה טעים מאוד. ופיצה ניפלאה שמגיעה עם מספריים וגוזרים ממנה פרוסות . יש המון סוגי קוקטיילים  בירות ויין - מלצרים אדיבים ומשתפי פעולה ובקיצור מקום של כיף . לא לבוא עייפים.
אגב שתינו מוחיטו של אשכולית אדומה ומלפפון. נשמע הזוי אבל טעים לאללה. אחלה ליווי לארוחה לא כבדה .
 
פאב אנגלי ?  הדוכס מריצמונד. בריצמונד סטריט פינת ביי סטריט. בירה מקומית , קלה וטעימה, פיש אנד צ'יפס בוורסיה קצת יותר שמנונית מהשוק. הדג מטוגן בבלילת קמח, לא מצופה בנוסח שניצל כמו בשוק. טעים מאוד. ופופקורן שרימפס. טעימים להפליא.
העברנו את המשחק בין יובנטוס לריאל מדריד באווירה הנכונה...
 
אכלנו גם באיטלקית נוספת - דון חוליו , בריצמונד. טעים , לא מאוד יקר ומסביר פנים.
בעיר קהילה אסייתית ענקית - אולי אחד מארבע עוברי אורח ברחוב נושא תווי פנים אסייתים כאלה או אחרים. נגזרת מכאן שכונת צ'יינה טאון ענקית. מאות חנויות של צמחי מרפא , אוכל, קישקושים שצריך מאוד לבית... ועוד קישקושים שממש צריך ..... בקיצור צ'ינה טאון קלסית, אם כי נעימה ומרווחת.
כל מסעדה שנכנסים היא הצלחה. הרבה מאוד מסעדות דים סאם, הרבה סיניות - סיניות ממש, לא הגירסה המערבית המוכרת לנו עם אוכל מוצף סוכר. לא פעם ולא פעמים הושארו בצלחת מנות שהסתבר שהן לא בדיוק משהו שאנחנו מסתגלים להם. מחירים סבירים ביותר, ואחלה אוכל באמת בכל מקום שנכנסים.
 
והמלצה  על מקום מדהים - בפארק אלגונקוין ( האגמים , מצפון לטורונטו ). פארק מדהים, כולו יער ולגונות ואגמים וחיות וציפורים .... עונג לכל מי שמגיע מהמדבר כמונו. מסלולי הליכה , שייט, מפרשיות,  דייג - עונג.
המקום נקרא קילארני לודג' . בנוי מכמה עשרות צימרים , מבודדים לגמרי זה מזה, ששוכנים על גדות האגם. לצד כל חדר חונה קייק לשימוש עצמי. מרפסת מדהימה הצופה על האגם, שאליו אפשר לרדת מהמדרגות של המרפסת ולהתרחץ. הבקשה היחידה של הצוות - נא לא להאכיל את הרקונים...
נקי ברמות חסרות תקדים, מפנק ונהדר. מוצרים אורגנים, מיטות ענק בנוסח אמריקאי, אבל צנוע , ויפה . שום ג'קוזי ושום טלוויזיה. רק אתם האגם, העצים והשלווה. ( והקרפדות... שרות כל הלילה ישנות כל היום )