פורום ביקורת מסעדות
נושא: התרשמות נוספת (נחמד לפגוש אותך גם כאן   לצפיה בהודעה המקורית)
תאריך: 22/05/2015 | 19:19
315
מהמנות הראשונות בלטו לדעתי לטובה מאוד מנת הפיצה הלבנה עם הבייקון שהייתה מעולה ומנת הטורטליני, שהיתה מנת הטורטליני זנב שור, מנת הדגל של המסעדה - ואחרי שטעמנו - די בצדק. היא מעולה. החציל, על אף היותו מנה לעוסה להפליא במסעדות ארצנו, היה מאוד מוצלח וקיבל טעמי עישון נפלאים.
יתר המנות הראשונות היו טובות, אבל לא השאירו רושם יוצא דופן.
בגזרת העיקריות, אני והקורא הזמנו את מנת השקדים - שאכן הייתה מעולה, אבל לדעתי, אם היו מורידים טיפה את מינון הרוטב המתקתק, היא הייתה טובה יותר. השקדים הם כל כך עדינים ונעשו בצורה כל כך טובה, שלדעתי קצת פגם בהם ש״החביאו״ אותם מתחת לכל כך הרבה רוטב (אתה בטוח שירקות השורש היו סלקים ולא גזרים?) ואת מנת הקנלוני, שהיו לה טעמים מעולים, אבל פה דווקא המילוי שלה היה טיפה יבש מדי.  
אחד מסוגי הפסטה היה פסטה פטריות עם פטריות כמהין וסוג נוסף שאני לא זוכרת לומר. זו אחת ממנות הספשיילים שהייתה מעולה בעיניי. עם טעמי פטריות חזקים ובלי לתת לכמהין להשתלט לחלוטין על כל שביב טעם נוסף.
מהפילה טעמתי רק את מח העצם שהגיע לידו, שהסועדת לא אוהבת לאכול ואני כן ולכן קיבלתי את העצם כולה 
לדעתנו, השירות היה מבולבל ולא מאוד יעיל כל הערב והשיא היה שכשביקשנו חשבון המתנו לו בערך 25 דקות ואחד הקינוחים שהזמנו הגיע אחריו (נשאלנו אם אנחנו עדיין רוצים אותו, אמרנו שכבר לא והוא נלקח חזרה).
ולמרות שהכול היה טעים ומוצלח ונהננו מאוד, בסוף הערב הסכמנו שנינו שהמנות היו טובות וטעימות ונהננו מאוד, אבל חסר לנו ״אפקט הוואו״ - הניצוץ שחיפשנו במנות של מסעדת שף.