פורום ביקורת מסעדות
נושא: STREET FOOD באר שבע - אכזבה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/05/2015 | 22:47
4
555
חג שבועות שמח לכולם,
 
בעת קניות בטיב טעם סניף באר שבע, תקף אותי ואת משפחתי הרעב ולכן פסענו מספר צעדים אל תוך מסעדת STREET FOOD הממוקמת בפינה של החלל הענק של הסניף.
 
ההרכב כלל אותי, אשתי, שני ילדים ופעוט בן שנה וחצי.
 
הזמנו אגרול יפני(25 ש"ח), שיפודי פרגית יקיטורי(50 ש"ח) ומנת נודלס ילדים עם פרגית(45 ש"ח).
 
אני חייב לציין שמראש לא צפיתי ארוחת ברמה גבוהה אך גם לא צפיתי את הזוועה שקרתה בהמשך...
 
האגרול(2 יח') הוגש עם רוטב חמוץ-מתוק סטנדרטי לחלוטין, הוגש חתוך לשני חצאים, מעט שמנוני אבל אכיל ולא יוצא דופן מאף אגרול של מסעדה אסייתית.
 
שיפודי הפרגית(2 יח') טוגנו בשמן עמוק והוגשו עם גבעת אורז מטוגן מעט יבש. הפרגית היתה סבירה, אבל טיגון יכול להקפיץ כל מנה ולכן אין מה לשבח בדבר השיפודים. 
הערה קטנה לגבי השיפודים: זו לא פעם ראשונה שאני נתקל בשיפודים מטוגנים במסעדה אסייתית, זו בושה לדעתי לטגן רק כדי לצאת מידי חובה להגיש אוכל. 
 
מנת הנודלס ילדים עם פרגית הוגשה בכמות נדיבה המספיקה לשני ילדים רעבים, היתה הקש ששבר את גב הגמל בארוחה.
שני הילדים, ממש בתזמון מדהים, ירקו מהפה שלהם את נתחי הפרגית בטענה שאלו אינם טעימים. לא הבנתי מדוע התייחסו כך לאוכל בתוך מסעדה וכמעט וכעסתי עליהם בגלל ההתנהגות אבל אז אשתי טעמה גם היא את הפרגית וטענה שאינה אכילה. לקחתי בעצמי נתח פרגית התוך הקערה, בצעתי אותי בעזרת ידי, קירבתי אותו לאפי ולקחתי נשימה עמוקה...
הדבר הבא שעלה לי לראש היה ריח של נבלה..... אין דרך אחרת לתאר את הגועל שהשתלט על חוש הריח שלי וגרם לי להבין דבר אחד - הוגשה פרגית שאינה טרייה וזה בלשון המעטה.
קראתי למלצרית שאגב היתה נחמדה מאד ולדעתי לעולם לא נתקלתי בכזו מלצרית מדהימה, נתתי לה להריח את הפרגית וגם היא נבהלה, אמרה שהריח באמת לא טוב ומיד הלכה לכיוון הבר לדבר עם האחראי/טבח שעמדו שם.
כעבוד 2 דקות המלצרית חזרה ואמרה שנאמר לה לומר לי שה"פרגית חדשה ושהכל בסדר". לא ידעתי מה לומר, ציפיתי שלפחות מישהו מקצועי יבוא ויבדוק בעצמו את ריח הזוועה אבל לצערי קיבלתי תשובה מתנשאת ביותר שכנראה הגיע מאדם לא מקצועי בתחום. 
המלצרית שקלטה את תגובתי, נתנה לנו את האפשרות לבטל את המנה ללא תשלום או לקחת כל מנה אחרת מהתפריט אך ביקשתי ממנה בנימוס לבל את המנה ולהביא מיד חשבון למרות שאת המנה שלי בקושי אכלתי.
למרות הפיצוי ההולם שהציע המלצרית, אין סיכוי ששוב אוכל במקום שמגיש אוכל שאינו בטוח לאכילה ומסכן את בריאותי ויותר מכך, את בריאות ילדי.
קשה לי להזמין אוכל במסעדה שבה האחראי/טבח מתייחס בזלזול ללקוח שטוען שהבשר חשוד כמקולקל ואינו מתיימר לבדוק זאת בעצמו.
דבר נוסף, איש מקצועי בתחום המזון לעולם לא יאמר "הפרגית חדשה" אלה טריה ולכן אני בטוח שאין שם אף טבח מקצועי.
 
אני מקווה מאד שהבשר המקולקל שקיבלתי לא יגרום נזק לילדים אחרים...
 
חג שמח...