פורום ביקורת מסעדות
נושא: ZOZAMAMA - חוצות המפרץ  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 31/05/2015 | 17:03
8
858
מכיוון שנכתב רק דיווח אחד על המקום, החלטתי לפתוח כהודעה חדשה, אך אם זה בעייתי מבחינת חוקי הפורום ניתן גם לשרשר לשרשור הסופ"ש...
 
בכל אופן- הגענו למסעדה ב20:00 בערב ביום שישי, חיפשנו מקום נחמד לאכול בו לפני הקרנה של עשר וחצי ביס פלנט, ולא אהבנו את האופציה של לאכול בתוך הקניון.
הושבנו, לבקשתינו, באחד השולחנות העגולים הנמוכים. אני אהבתי את הקונספט אבל לא כל אחד יתחבר...
 
לראשונות הזמנו:
* סום טאם - סלט פאפאיה ירוקה, פריך ורענן עם רוטב דגים, מיץ ליים ופלפל צ׳ילי טרי:
הסלט היה מרענן, הפפאיה הייתה פריכה, בשבילי המנה הייתה חריפה מדי אך בן הזוג נהנה מהחריפות. שנינו הרגשנו בהרבה יותר מדי כוסברה, שלא צוינה בתפריט.
 
* באן: לחמניות מאודות, מוגשות עם בשר בקר בחמישה תבלינים, מלפפון, בצל ירוק ורוטב הויסין:
מוגשות שתי לחמניות מאודות חמות וטעימות טעימות! לצד הלחמניות הוגשו התוספות, ונהננו מלהרכיב 'סנדוויצ'ים' קטנים לעצמנו.
 
לעיקריות:
* פאד סי יו: אטריות אורז רחבות מאוד עם בשר בקר, ברוקולי, תרד, אספרגוס, שעועית ירוקה, נבטים ופאק-צ׳וי, ברוטב תאילנדי אקזוטי:
מנה טעימה, לחובבי המנות המתוקות בלבד.
 
* פאד קא-פאו: בשר קצוץ עם תבלינים, צ׳ילי, בזיליקום ונענע. מוגש עם אורז יסמין וביצת עין:
מנה טעימה ומאוד נדיבה.
 
לקינוח:
* ברולה קוקוס: ברולה קוקוס קרם ברולה עם שבבי קוקוס על מצע של קרפצ'יו אננס, בליווי כדור סורבה קוקוס: מנה לא גדולה, אך בהחלט מרעננת וטעימה, הקינוח המועדף עלי מבין השניים שבחרנו.
 
* נמסיס שוקולד: שוקולד איכותי מרוכז עם כדור גלידה וניל וקרפציו אננס טרי: קוביית שוקולד מרירה וטעימה, אך מאוד מאוד דחוסה ובהחלט לא נמסיס. קינוח חביב לאוהבי השוקולד, אך לא משהו שנזמין שנית...
 
לגבי השירות- נותני השירות היו מאוד נחמדים, אולי אפילו קצת יותר מדי?  קנקן המים שהכיל מים קרירים עם נענע, ג'ינג'ר ולימון מולא במהירות בכל פעם שנגמר. קצת הפריע לי שבכל פעם שהגיעו המנות המלצר התיישב לידנו כדי להעביר לנו הדרכה מלאה כיצד לאכול את המנה... אבל זה משהו שממש לא ימנע ממני להגיע לשם שנית.
השירותים היו מסודרים ונקיים. המחיר היה בערך 280 ש"ח לפני טיפ.
בהחלט נשתמש כאופציה לארוחה טעימה לפני סרט!