פורום ביקורת מסעדות
נושא: טאיזו- ערב הודי- מומלץ!   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/06/2015 | 08:31
6
1092
בוקר טוב,
לפני כמה זמן התייעצתי איתכם על ארוחת ערב זוגית והמלצתם לי על טאיזו, אז חוזרת בדיווחון :)
בחרתי בערב ההודי, וללמרות הצהרתו הראשונית של בעלי שהוא לא מתחבר כ"כ לאוכל הודי, אפילו הוא הודה בסוף שהיה מעולה.
קודם כל, השירות היה נעים, כייפי, מבט תועה אחד לכיוון מלצר כלשהו וישר התייצבו אצלנו בשולחן, מים נמזגו לאורך כל הערב, בקיצור תענוג.
המלצרית שאלה אותנו על העדפות שלנו, אמרנו שאני צמחונית שאוכלת פיקנטי ובעלי אוכל כל והיא הציעה לנו את ארוחת הטעימות בעלות של 200 לסועד.
שמחנו על האופציה להיות מופתעים וגם להמנע מהדילמה שבבחירת המנות.
לראשונה הזמנו את הלחמניות המאודות (לא כלול בטעימות) שהגיעו עם מטבל שפשוט אכלתי בכף אחרי שסיימנו את הלחמניות מרוב שהיה לי טעים.
כמו כן נשאלנו מה טעמנו בקוקטיילים, ביקשנו לכיוון המריר- חמוץ ולא מתוק ובהמלצת המלצרית הזמנו קוקטייל אחד עם אננס, וואסבי , למון גראס ועוד כמה דברים שהיה מאוד מיוחד וטעים בעייני ועוד קוקטייל עם אשכוליות, קמפרי, גויאבה ועוד שהיה גם טעים אבל פחות מהראשון.
בסבב הראשון קיבלנו פאקורה ירקות- עם שני מטבלים מדהימים (בכלל כל המטבלים והרטבים היו נהדרים בעיניי), פוט סטיקרס צמחוניים שהיו אחד הדברים הטעימים שאכלתי, יכולה לאכול רק את זה יום שלם, וטרטר דגי ים (נראה לי) שלא טעמתי אבל דווח כטעים. בסבב השני קיבלנו דוסה מסאללה, אלו- גובי (תבשיל כרובית ותפו"א) שהיה פשוט מעולה בעיניף רק חבל שכבר הייתי מפוצצת, וקלמארי שגם כן דווח כטעים מאוד.
הסבב השלישי הגיע כשכבר היינו ממש מפוצצים (המלצרית נתנה לנו לנוח ואמרה שנגיד לה מתי להוציצא אותו) וכלל מלאי קופתה מעולה (ועוד לא טעמתי בארץ מלאי קופטה טעים, ואכלתי כמעט בכל מסעדה הודית שיש פה) וקארי בטטות עם רוטב פשוט חמאתי, הפריעו לי רק מין חצילונים קטנטנים שלא אהבתי אותם אבל זה כבר עניין של העדפה, התבשיל עצמו היה מעולה.
בקיצור (בסוף יצא דיווח חופר ולא דיווחון), נהנינו מאוד, המנות היו מאוד מכובדות בגודלן וזה מאוד השתלם לפי דעתנו בהשוואה לעלות ובטוח נחזור לארוחת טעימות נוספת בערב הרגיל.
אז תודה על ההמלצה