פורום ביקורת מסעדות
נושא: אוכל טוב מסעדת טאבור בבלד , סלובניה בהחלט מדינה סימפטית !  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/06/2015 | 14:14
179
זו התרשמות אישית שלי מהמדינה הקטנטונת שבין האלפים לים האדריאטי .
אנשים בסלובניה אנשים חביבים מאוד רובם דוברי אנגלית ומאוד נעימים .
אני כותב פה ההתרשמות אישית שלי במיוחד ממסעדה שביקרנו בה לאחרונה , בהחלט שווה ביקור
כל המסעדות המתויירות על ידי ישראלים ובכלל על ידי תיירים אחרים בעיר בלד , מציעות בגדול את אותו דבר ... אוכל טוב , קרם שניץ ונוף מדהים ..
את הפרטים של המסעדות טאבור קיבלתי מאיש מקומי שאמר לי , אם אתה רוצה להנות מדגים טריים שמגיעים מהים האדריאטי , ואתה לא רוצה לנסוע עד הים ... תגיע למסעדת טאבור .
תחילה כמו כל ישראלי , חשבתי אולי הוא קשור לבעל המקום או סתם הוא לא מפרגן למסעדות בבלד עצמה... אמרתי לעצמי , יאללה יש רכב שכור בכל מקרה , מה כבר יש להפסיד , עוד 20 דקות נסיעה ... שטויות , ננמיך ציפיות , מקסימום עשיתי טיול ..
האמת , הופתעתי לטובה , המסעדה ממוקמת קרוב למחלף של הכביש המהיר ללובליאנה , לא היה קשה למצוא אותה , מסעדה מטופחת עם גן פיאצה חביב למדי ועם נוף מקסים להרים האלפים.
תחילה קצת חששתי לגלות את זהותי כישראלי , אך בעל המקום , בחור מקסים בשם סמו גרוס , ברגע שהבין שאני ישראלי , הגיש לי ולבת זוגתי כוס יין לבן על חשבון הבית , סיפר לי כי בעבר אביו רכש חבר אמת ישראלי , עוד מימי יוגוסלביה , ואף הסביר לי כמה אהדה וכבוד הוא רוכש למדינה הקטנטונת שלנו ... מפתיע ומרגש מאוד .
לאחר שיחה נחמדה, התפנינו לאוכל , הוא הגיש מרק דגים , פינק אותנו בפילה דג ותפוחי אדמה עם רוטב שוויצרי , קיבלנו עוד כוס יין , מנה אחרונה וכוס קפה ... חשבנו נצא עם חשבון גדול , אבל קיבלנו שירות טוב ומחיר הוגן מאוד של 40 יורו סך הכל ..
אני מבקר בהמון מסעדות כחלק מטיול לכל מקום שאני נוסע , אבל אם מישהו מחפש מקום אינטימי ואיכותי , בלי כל הבלגן של תיירים מתלהבים ובעלי מסעדות שרואים אתכם כדולר מהלך , אני ממליץ בחום על מסעדת הדגים טאבור, שירות ואיכות שלא מוצאים כל יום .... ותגידו לו שאתם ישראלים , תקבלו הנחה או כוס יין ... שווה !