פורום ביקורת מסעדות
נושא: להתרחק מאונזה - פעם אחת הספיקה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/06/2015 | 22:28
3
412
לא יצא לי לכתוב ביקורת על ביקורי שם לפני כשבוע-שבועיים, אבל איזו אכזבה מרה. מעבר לכך שהאוכל לא היה משהו מיוחד לספר עליו, השירות היה ממש מתחת לכל ביקורת. מזמן לא נתקלתי בשירות כל כך רע: המלצר היה כביכול מאוד חברי וקליל, והבטיח צ'ייסר לאחת הבנות ושכח להביא, שוב ושוב, היא מפעם לפעם הזכירה לו ברמיזה בבדיחות, והוא שוב שכח. מילא, זה הרי ממילא אקסטרה. אבל שכחו להביא את מנת הביצה המפורסמת עם כל המנות, ולמעשה גם כשהזכרנו להם היא לא הגיעה, וגם לא בתזכורת השנייה. קיבלנו אותה אחרי שכבר פונה כל האוכל מהשולחן כי סיימנו אותו, וכבר הצטערנו שלא ביטלנו את המנה (שגם היא לא עמדה בציפיות ולמעשה אכלנו רק שליש ממנה, ואנחנו בדרך כלל מנקות את הצלחות). גם מנה שקיבלנו הוגשה בצורה מוזרה - הצילחות פשוט שם את הכל על חצי צלחת בערימה, כאילו תיכף הטבח שם את החלק השני של המנה על הצד השני. זה ממש נראה כאילו חצי חסר. הסתכלנו בתפריט, ואכן העגבניות שרי שהיו במנה נפקדו. המלצר אמר ש"זה ככה, זה הצילחות האמנותי", אבל הוא תיכף מביא את עגבניות השרי כי הן באמת אמורות להיות חלק בלתי נפרד מהמנה. הן הגיעו... בערך חמש דקות לפני הביצה (כלומר, אחרי שהכל פונה והזכרנו להם פעמיים). לבסוף הגיע אשכרה עיגול מיניאטורי ובו 2.5 עגבניות שרי, ועוד 2 וחצי קטנות במיוחד... זה נראה כל כך מגוחך.
גם בחשבון הוסיפו לנו מנות שלא הזמנו, ושוב נאלצנו להעיר. אגב, לא היה מדובר במלצר יחד, כי יחד עמו עבד עוד אחד, שנראה כאחראי משמרת או מישהו אחר מעליו, וגם אצלו ניכרו אותן בעיות.
גם מנה שהגיע בזמן - פיצה, הגיעה כשבחצי ממנה השוליים שרופים. ועוד פאקים קטנים היו באוכל מהזן שלא הייתי מקשרת לתדמית שיש לי עם קיטשן מרקט. מה אגיד, רציתי מזמן ללכת לאחות הגדולה, הקיטשן מרקט, וממש עבר לי...
 
זה היה מתיש. וחבל, במקום אווירה נעימה (כשמתעלמים מהשירות), אוויר נעים בחוץ והיתה מוזיקה חיה כיפית מאיזה אירוע בשוק, וגם החברה היתה מצוינת. אבל זה היה מייגע וממש מעצבן. שתיים מהבנות עברו שם בעבר רק לקינוח והיו מלאות התפעלות מהמנות והמקום, ושתיהן התבאסו להפליא על ההמלצה. למעשה, כולנו חיכינו לקינוח, אבל אחרי כל הסאגה הזו פשוט קמנו והלכנו לאכול אותו במקום אחר. נמאס.
 
אני לא מחובבי כתיבת ביקורות שליליות, לא על אוכל או על כל דבר אחר, אבל זו באמת היתה חוויית שירות יוצאת דופן לרעה, אז מתעורר בי הצורך להזהיר - גם אם המקרה שלנו היה נפילה חד פעמית (אם כי קשה לי להאמין - גם המטבח, גם המלצר וגם האחראי עליו - מה הסיכוי שהכל משתבש בערב אחד?).