פורום ביקורת מסעדות
נושא: אואזיס החדשה, ביקור שני  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 08/06/2015 | 09:22
5
625
[מונטיפיורי, תל אביב]
 
הביקור המוצלח שלנו באואזיס המחודשת הביא אותנו לשם פעם נוספת. כמו בפעם הקודמת ביקשנו מקומות על הבר ואלו גם המקומות המומלצים שם. השירות על הבר הוא מופתי (אפרופו הדיון על שירות שעלה השבוע בפורום - באואזיס אפשר היה לסמן V על כל הנקודות שעלו) וכיף להתבונן על המטבח. 
 
מהתפריט בחרנו שלוש מנות עיקריות, שביקשנו כהרגלנו להוציא כל אחת בנפרד כך שנוכל לחלוק, ובקצב שלנו, וכך אכן היה. כל אחת מהמנות מייצגת עיר כלשהי. השילוב שלנו כלל את איטליה, ספרד וצרפת.
 
 סייאנה: שקדי עגל פריכים עם פריטטה של תאנים (118). שקדי עגל זה משהו שקשה לנו מאד לעמוד בפניו כשהוא מופיע בתפריט וגם הפעם לא התאכזבנו. פשוט מעדן. כשאכלנו את הפריטטה לא יכלנו לנחש שמדובר בתאנים (היא לא מאד מתוקה כפי שאפשר לחשוש) ורק אחרי בדיקה בדיעבד הבנו שמדובר על תאנים. מנה מוצלחת מאד ורק העלים הירוקים היו לנו מיותרים ונותרו בצלחת.
 
 מדריד: בהמלצת המלצר שעזר לנו עם התלבטות בין שתי מנות (האמת שרוב העיקריות נשמעו מפתות) בחרנו במנה הזו (108) של בייבי אוקטופוס חמוד שאם היה חי הייתי שוקל לאמץ אותו. הוא ישב על קונכיות קטנות של פסטה בתוספת הרומסקו המפורסם של רימה שעשה כרגיל את עבודתו הנפלאה ועגבניות שרי צלויות שגם כן השתלבו יפה. חששתי קצת שלאוקטופוס יהיה טעם מאד "ימי" אבל להפתעתי ממש לא. חששנו גם מגרידת לימון שהופיעה בתיאור המנה וגם היא ממש לא הורגשה. זו היתה המנה המוצלחת והכיפית ביותר של הארוחה. מנה מאוזנת שכל אחד מהמרכיבים שלה קלע בול והחמיא לכוכב הראשי.
 
פריז: בדרך כלל בביקור חוזר במסעדה שכבר היינו אנחנו משתדלים לשלב גם מנות חדשות לנו וגם את המנות המוצלחות של הביקור הקודם, וכך שמחנו לגלות את מנת הברווז הזו (132) שזכרנו לטובה. מדובר על נתחי חזה ברווז שמוגשות על "פרנץ' טוסט". עוד היו בצלחת פלחי נקטרינה ועל פי התפריט גם ריבת סיגליות(?!) אתחיל מזה שאת הנקטרינות לא הייתי מגיש כלל, הן לא היו מוצלחות. גם אצל הירקן שלי הן עדין לא "בשלות" מספיק. באשר למנה עצמה, בפעם הקודמת אהבנו את שילוב הטעמים החמצמץ/מתקתק שהחמיא לברווז. הפעם משהו מהמכלול הזה הלך לאיבוד ובסופו של דבר זו היתה המנה הפחות מוצלחת בארוחה. זה עדין היה טעים אבל הרבה פחות wow מאיך שזכרנו את זה.
 
סך הכל שלוש המנות היו טובות, מי יותר (האוקטפוס ושקדי העגל) ומי קצת פחות (הברווז) ונוסף על שירות טוב זו היתה ארוחה מוצלחת מאד ושמחנו שהגענו למקום לסיבוב נוסף.
 
המקום החדש מחמיא הרבה יותר לאוכל של רימה. זה כמו שחליפות מוכרים בחנות מסוגננת ולא במציאון. מה שכן, אם במקום הקודם ההיילייט היה לראות את רימה מפזזת על הסירים, כאן היא היתה בקונטרול בלבד. הסתובבה. בדקה. דיברה. אבל לא נגעה. את כל ההכנות עשו צוות המטבח.
 
לא זול שם (עיקריות 90-130) אבל הם עושים עבודה טובה ולאירוע או לארוחה טובה פעם ב... המקום מומלץ עד מאד. סוף סוף נחת מעמלה של רימה
 
כיוון שישבנו על הבר וגם ככה אני לא מרגיש הכי נוח עם food porn הקשדתי לכל צילום בדיוק שניה וחצי מרגע שהצלחת הונחה ועוד לפני שהספקנו "לסדר" קצת את המרכיבים על הצלחת כך שייראה יפה בצילום. קחו את זה בחשבון...