פורום ביקורת מסעדות
נושא: זוזה מאמא - ככה ככה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/06/2015 | 16:47
10
800
בשישי יצאתי עם עוד חמישה חברים לארוחת ערב בזוזה מאמא- התאילנדית החדשה בחוצות המפרץ. 
המקום מעוצב יפה ומיוחד, ממש אהבתי את התקרה המלאה בבמבוקים חתוכים, השולחנות גדולים ומרווחים והמוזיקה מאוד נעימה ולא משתלטת. 
איך שהתיישבנו הגיע מלצר עם תפריט אוכל וקוקטיילים. החלטנו לחלוק כמה מנות ראשונות ולהזמין מנות עיקריות. 
 
למנות הראשונות נלקחו: 
סום טאם - סלט פאפיה ירוקה חריף וטעים
כדורי בודהה - שלושה כדורים קטנים מבצק טפיוקה ממולאים בעוף, מנה טעימה מאוד אבל קצת קטנה
באו בקר - שתי לחמניות שלידן מוגש בקר, רוטב הויסון, בצל ירוק ומלפפון והסועד בעצם מרכיב את המנה בעצמו. מנה מצוינת, הרוטב מתקתק בצורה נחמדה ולא מוגזמת והבשר רך וטעים.
באו פטריות - אותו דבר רק עם פטריות, לא טעמתי, אבל נראה שהיה טעים.
 
חוץ מהמנות הראשונות לקחנו גם שני קוקטייליים מוצלחים מאוד, אחד עם אשכולית אדומה ואחד עם קוקוס. היו שם עוד הרבה מרכיבים, אבל אני כבר לא זוכרת  
 
מנות הפתיחה המוצלחות עוררו בנו את התיאבון לעיקריות והתחילה ההמתנה...
וחיכינו, וחיכינו, וחיכינו... ואחרי מה שנראה כמו נצח התחילו לצאת העיקריות. כל המנות הגיעו לשולחן חוץ מאחת שהגיעה רק כשהיינו כבר באמצע האוכל מה שבהחלט העכיר על האווירה.
 
המנות העיקריות: 
רול סלמון, פילה בקר בקארי אדום, תאילנדי חריף אש צמחוני - לא טעמתי אבל נשמע שהיו מנות טעימות. 
שרימפס רד קארי ומרק טום יאם (אולי) - הזמנתי את השרימפס רד קארי, בפועל נראה שאכלתי דווקא את המרק שהיה בו גם קלמרי, הסיבה העיקרית לבלבול נעוצה כנראה בעובדה שלמלצר לא היה מושג מה הוא מגיש ושתי המנות הגיעו עם אורז ונראו די דומה. בכל אופן, שתי המנות היו לא משהו: השרימפס היו טיפה לא מבושלים עד הסוף והיתה חסרה בהם הקראנצ'יות האופיינית ובשתיהן היו חתיכות ענקיות של עלי דפנה מרים (שהתערבבו בצלחת עם מלא ירוקים אחרים שכן ניתנים לאכילה). 
 
אחרי העיכוב בהוצאת המנות קיבלנו קנקן עם מים חמים ונענע על חשבון המקום והתחלנו לחכות לחשבון. וגם עכשיו, חיכינו וחיכינו וחיכינו ואז חיכינו עוד קצת שיקחו מאיתנו את כרטיסי האשראי.
 
בסה"כ לרוב השולחן היה טעים ואני מקווה שזה חבלי לידה, כי המנות הראשונות והקוקטיילים מצויינים, רק צריכים להשתפר בעיקריות ובשירות.