פורום ביקורת מסעדות
נושא: המזנון ו Arte בקטנה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 23/06/2015 | 21:08
12
864
השבוע מציינים את שבוע אוכל הרחוב של פפסי (או שקרכלשהו אחר) ולכן שפים וכלמיני מגיעים למקומות שמציעים אוכל רחוב ומציעים את הטייק שלהם בנושא. היום ספציפית היה אירוע שכזה במזנון בקינג ג'ורג' - השף צ'ארלי רואן (על פי הקומוניקט השף של גילז פיש אנד צי'פס) התארח. מלבד התפריט הרגיל הוצעו עוד שתי מנות  - פיש אנד צ'יפס עם רוטב קלאסי וליים שראה גריל או פיתה עם אנשובי שמנת והרבה ירוקים. כיוון שהבחור לא התלהב מהאנשובי לקחנו את הפיש אנד צ'יפס ועוד מנה אחת שנקראת משהו בסגנון משהו עמוק לפנים או שקר אחר - בשר בקר בבישול ארוך עם מוצרלה וירקות. 
מנת הבשר הייתה מאוד טובה, המוצרלה הוסיפה טאצ' נחמד. הפיש אנד צ'יפס היו מעולים - הבלילה הייתה אחת הטובות שיצא לי לאכול והדג היה עשוי לשלמות. הצ'יפס היו עבים, קריספיים וכל מה שצ'יפס יכול וצריך להיות. שתינו ליד שפריץ אדום (על בסיס קמפארי) ויצאנו שבעים ומאוד מרוצים.
 
בחזור הבייתה עברו לקינוח ב Arte שהופכת מיום ליום חביבה עלינו - הבחור לקח כוס עם זביון אמרטו וטירמיסו. אני לקחתי גם כוס עם שוקולד אצטקי (במילים פשוטות - שוקולד צ'ילי) וקסטה איטלקית (גלידה על בסיס יוגורט עם קליפות הדרים. סיום טוב ליום הזה.