פורום ביקורת מסעדות
נושא: יאניביצ'י - בוסתן הגליל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/06/2015 | 11:14
5
553
כבר זמן רב למדי שאני סקרנית לגבי המסעדה הזו. באתר המסעדה מגדירה עצמה כ - מטבח פיוז'ן ישראלי שמפגיש את מיטב המטבחים הטובים בעולם. הצרפתי, האיטלקי, הערבי והישראלי.
המסעדה ממקומת במרחק לא רב מהכניסה לישוב בוסתן הגליל, בין הבתים הכפריים.
הזמנו מקום והגענו בשעה 19:30 בערב, כשלושה סועדים. כשהגענו התברר שלא ממש היה צורך בהזמנת המקום מראש, אבל אני תמיד מעדיפה למען שלוות הנפש שלי...
הושבנו לבקשתנו על כורסאות ב"גלריה", שהיו נוחים למדי.
 
לפתיחה הוגש ללא חיוב לחם חם, ודחוס מאוד (אני מחבבת את הזן הזה), עם מעט זיתים, איולי פפריקה (לא משהו) ואיולי בזיליקום (חביב מאוד).
 
למנות ראשונות, הזמנו ע"פ המלצת המלצרית:
* ברבוניות מטוגנות-מוגשות עם סלט ציזיקי (54): הברבוניות היו מטוגנות כהלכה, קריספיות מבחוץ ונימוחות מבפנים, הצזיקי לעומת זאת היה טיפה נוזלי מדי, ולא מספיק מתובל לטעמי, יותר מתאים לאוהבי היוגורט ה"נקי". בסה"כ מנה טעימה.
* פולנטה תירס-עם ראגו פטריות, פרמז'ן ועשבי תיבול: מנה מעולה ונדיבה. הייתה עשויה מתירס טרי, הפטריות למעלה היו בשרניות וטעימות מאוד.
 
לעיקריות, חלקנו בנינו 3 מנות, 2 מהתפריט ומנת ספיישל אחת:
* תבשיל מוח(94) -תבשיל חומוס, ומוח עגל צרובים על הגריל מוגשים עם רוטב עגבניות פיקנטי: מנה טובה, המוח עשוי כהלכה ונהנתי לנגב את הרוטב החריף עם הלחם הטרי.
* פרגית אסייתית(79) -נתחי פרגית בחלב קוקוס , ג'ינגר, ולמון גראס , מוגש על מצע אורז לבן וירקות במחבת: מנה מאוד נדיבה אך לא מיוחדת. לא ממש הצלחתי להרגיש בחלב הקוקוס, אך הפרגית נעשתה כהלכה והייתה עסיסית. האורז היה אורז, והירקות היו מגוונים וטעימים.
* ניוקי - מנת ספיישל, מתנצלת - לא זוכרת את המחיר המדויק, משהו בין ה60 ל70 ש"ח. הניוקי הוקפץ בחמאת בזיליקום, והוגש יחד עם עגבניות שרי בצבעים שונים וקרעי מוצרלה. הניוקי עצמו היה חביב, טעמתי טובים יותר (טאנטי באצ'י לוקחת בקלות), הרוטב היה קליל, אהבתי את חמאת הבזיליקום אבל המנה באופן כללי לא התרוממה לטעמי.
 
לקינוחים חלקנו, שוב בהמלצת המלצרית-
*קדאיף (44) -טריו קנולי ממולאים בקרם חלווה וסילאן, סירופ אניס,פיסטוק מקורמל, וגלידת יוגורט- קינוח מתוק וטעים, לא ייחודי. אהבתי את גלידת היוגורט.
*קינוח קיץ (44)- משום מה לא מופיע תאור באתר, לפי הפייסבוק- קראמבל לוטוס, קולי ענבים, סורבה יוגורט ואגסים- קינוח קצת מפוזר מדי לטעמי, לא הייתי מזמינה בשנית.
 
לגבי השירות- השירות היה בסדר גמור, ביקשנו וקיבלנו קנקן מים מספר לא מועט של פעמים. שאלו האם המנות טעימות, לטעמי המלצרית הייתה קצת חברמנית מדי, וקצת הציק לי שניסתה לשלב מילה באנגלית בכל משפט, אבל לרוב האנשים מאמינה שלא יפריע.
 
סה"כ סביבות ה450 ש"ח לפני דמי שירות.
מאמינה שנחזור- כי זו אופציה נחמדה וקרובה.