פורום ביקורת מסעדות
נושא: ברוט  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/07/2015 | 21:29
9
707
קבענו להיפגש עם חברה שלא ראינו הרבה זמן, וכיוון שהיא כרגע נוטלת גלוטן כחלק מניסוי תזונתי, ויתרנו על הבירה לטובת היין. 
מילה על ההזמנה - התקשרתי בשלישי בבוקר לראות אם יש מקום לערב, השיחה התנתקה שנייה אחרי שהתחלתי לדבר עם הבחורה שענתה לי, כשציינתי את זה בשיחה החוזרת לא הייתה שום תגובה לעניין. בהמשך כשהיא לקחה את הפרטים היא לא לקחה מספר טלפון - דבר שלדעתי הוא אלמנטרי כאשר מדובר בהזמנת מקומות. שויין.
 
הגענו בשעה שקבענו למקום והתיישבנו על הבר. את מרבית המנות חלקנו כולנו, בחלק מהמנות התפצלנו והבחור אכל לבד ואנחנו הבנות חלקנו מנה אחרת. הסיבה העיקרית לכך היא העובדה שהבחור לא אוכל פירות ים או מוצרי חזיר, ואנחנו מאוד מחבבות. 
כשהזמנו השף קצת התלונן בפני הבחור על כך שהוא לא אוכל בייקון (שהרי בייקון הוא טעם החיים), הכל נעשה בחיוך ובסך הכל האווירה הייתה טובה אבל זה עלול להיות מסוכן עם סועדים אחרים.
 
הוזמנו:
מתפריט הספיישלים של אותו היום הזמנו מעורב ברווז שהגיע עם תבשיל כרוב אדום כלשהו וכלל חלקי פנים טעימים טעימים.
מהתפריט הרגיל הזמנו:
טרטר - היה בסך הכל טעים, אבל רחוק מלהיות טרטר קלאסי. הבשר היה קצוץ דק מדי והמרקם הרגיש מרקם של סלט טונה ולא של טרטר. לכן, למרות שהיה טעים (בשר חי ומיונז עם דברים טובים בפנים, כמה רע זה יכול להיות), לטעמי זה פספוס רציני. בנוסף, המנה הגיעה ללא טוסטונים או לחם. אמנם הזמנו לחם אבל not cool.
בשלב הזה התפצלנו והבחור אכל את ההמבורגר שייטל שטעמתי ממנו והיה מצויין. לא מדובר בהמבורגר במובן המסורתי שכן הוא הגיע על מה שנראה כמו פרוסות בריוש שנקלה ולדעתי הייתה שם גם ביצה. לצידו הוגשו תפוחי אדמה שעברו גריל והיו לבחור טעימים. המנה כוללת במקור גם בייקון שהוכן על הפלנצ'ה והוגש לנו הבנות, כדי שנוכל לנשנש.
אני והחברה ש חלקנו שתי מנות מן הים:
קלמארי עם מרגז שהייתה מצויינת וכללה גם גזר ותרד .
תמנון שהגיע מה שנראה כמו טפנד, עגבניות ופירה מזלג - מנה מצויינת, העשייה של התמנון לא הייתה אחידה וחלקו היה מעט לעיס מדי.
 
לקינוח חלקנו שני קינוחים  - הראשון היה טייק שלהם על טארט לימון - קרם לימון עשיר ונעים (היה יכול להיות קצת יותר חמצמץ) עם מרנג נפלא וגרסא שלהם לפאי פקאן - שנטילי, משהו שנראה כמו sticky puding ולא כלל קמח. לצידם הוגשו פירורים שונים שהיו אמורים להיות על המנות או סביבן אבל בגלל נטולת הגלוטן הוגשו בנפרד - מחווה יפה.
 
ליווינו את הארוחה בשני בקבוקים של ויונייה של יתיר.
מילה על האתר: כשניסיתי לשחזר את המנות באמצעות האתר גיליתי שהוא לא מעודכן בכלל וחבל.
 
בסך הכל הארוחה הייתה טובה מאוד ובטח שנחזור, עם זאת, יש מקומות שקצת יותר השקעה או fine tuning היו הופכים את הדברים למצויינים.