פורום ביקורת מסעדות
נושא: דלידה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/07/2015 | 19:53
9
580
אז אחרי שכבר מראש ידעתי שבחמישי אני יוצאת עם בן הזוג למלגו ולמלבר, ואחרי שכבר קבעתי עם חברה טובה לקפוץ ברביעי לאכול בדוק, חברה נוספת ביקשה לצאת ביחד ביום שלישי.
היה ברור לי שצריך לבחור מקום לא יקר במיוחד אחרי שבתחילת החודש הוצאנו לא מעט כסף על מסעדות במסגרת סופש בברלין ובידיעה שצפויות לי עוד שתי ארוחות נוספות ושלא נזכיר את זה שבסוף החודש גם בן הזוג חוגג יומהולדת.
מחשבה קצרה ונזכרת בדלידה בשעות ה 50%.
קבענו להיפגש שם בשעה שש וחצי והאחריות להזמין מקום נפלה עלי.
לצערי בין כל העומס של העבודה ההריון והועלל בן השנתיים שלא נח לרגע שכחתי להזמין מקום ויצא שרק בשלישי בצהריים התקשרתי להזמין מקום, למזלי לא הייתה בעיה ואכן נמצא לנו מקום לשש וחצי.
הגענו בזמן והאכן המסעדה עוד הייתה כמעט ריקה קיבלנו את השולחן שלנו ולידנו ישבו מספר מלצרים שחיכו ככל הנראה לעלות למשמרת, חיכינו וחיכינו ולבסוף לאחר רבע שעה התייאשנו וביקשנו ממי שנראה אחמ"ש תפריטים.
כמה דקות לאחר מכן נגשה אלינו מלצרית נחמדה והזמנו את המנות הבאות: ברולה פלפלים חריפים ופטה, סלט זוקיני נא, לבנה ירוקה, קולרבי טרי בפסטו ואת מנת המינט סטייק.
ביקשנו מראש לא להוציא הכל ביחד אלא לאט לאט ולתת לנו קצת זמן לשוחח בין המנות.
החברה הזמינה גם חצי ליטר של קוקטייל מרגריטה ואני הסתפקתי המים.
 
המנות הראשונות שהגיעו היו הברולה פלפלים הקולורבי והלבנה, חשוב לציין שבשלב הזה שירתה אותנו מלצרית אחרת וכן ביקשתי שוב לא להוציא את יתר המנות עד שנבקש.
הברולה פלפלים היה טעים וחריף בדיוק כמו שזכרתי בין המנות היחידות שהייתי מוכנה לשלם עליהם מחיר מלא ולא רק לבוא לאכול אותן במסגרת ה 50%.
הקולרבי היה סתמי לגמרי, אני אוהבת מאוד קולרבי טרי אבל פסטו כמעט ולא היה טעם והשקדים שהיו פזורים מעל לא נדבקו וסתם נפלו לתחתית הצלחת בכל פעם שניסיתי לקחת אותם באותו הביס עם הקולורבי.
הלבנה (שמשום מה אני לא מוצאת אותה בתפריט באינטרנט) הייתה נחמדה מאוד, היא הייתה ירוקה מנענע ובזיליקום אם אני זוכרת נכון עם רוטב שום באמצע, לא משהו מדהים אבל חביב.
 
לא הספקנו לסיים הכל והסלט זוקיני הגיע לשולחן, בתוכי התחלתי להתעצבן כי ביקשתי והבהרתי שנשמח אנחנו לתת אתת קצב המנות והמלצרית פשוט סירבה להקשיב, שוב חזרתי ואמרתי והפעם הייתי הכי ברורה שיש - ביקשתי פשוט לא להוציא את מנת המינט סטייק אמרתי שנתריע כעשר דקות לפני שנרצה אותה, המלצרית אמרה שאין בעיה וקיוויתי לטוב.
 
הסלט זוקיני גם הוא היה טעים מאוד כמו שזכתי ובדיוק כמו שציינתי על מנת הברולה פלפלים זאת המנה הנוספת בתפריט שהייתי מוכנה להזמין במחיר רגיל (בעצם אלה שתי המנות היחידות), המנה מרעננת כיפית וטעימה מאוד אבל חשוב לציין שלא גדולה.
בשלב מסויים ניגש ככל הנראה האחראי משמרת לשאול אם הכל בסדר ואמרנו שכן רק ביקשנו שוב לציין שאנחנו מבקשות לא להוציא את מנת המינט סטייק עד שנבקש, שניה לאחר מכן הגיע המלצרית ואמרה "אבל כבר אמרתן לי הכל בסדר תסמכו עלי" בטון לא נעים (בכלל לא התחברתי לגישה שלה כל כך ואני בדרך כלל מאוד סלחנית בנושאי שירות).
אחרי הפוגה קלה החלטנו שהגיע הזמן להמשיך הלאה וביקשנו מהמלצרית את המנה של המינט סטייק שכאמור לוקח בסביבות העשר דקות להכינו, להפתעתנו היא אמרה שהוא כבר מוכן ובדיוק יוצא, בשלב הזה כבר ממש התאפקתי לא להגיד לה את דעתי בצורה לא נעימה היא מלמלה משהו על זה שבגלל שהשולחן מוגבל בזמן היא רצתה שנספיק לאכול, עכשיו אני לא זוכרת שהגבילו אותי בזמן אבל אצא מנקודת הנחה שכן הגבילו ואני זאת שלא זכרה/ הקשיבה עדיין מן הראוי שתבואי להגיד לנו שזממנו אוזל ושלדעתך הגיע הזמן להוציא את המנה ולא שתוציאי אותה על דעת עצמך למרות שציינו במפורש מספר רב של פעמים שאנחנו רוצות לקבוע את הזמנים.
 
כדי לא להעכיר את האווירה ויתרתי ולא הערתי. המנה עצמה הייתה נחמדה בטח שלא שווה את מחירה המלא של 128 שקלים אבל במחיר של 64 שקלים אין הרבה על מה להתלונן.
 
סה"כ לתשלום 195 שקלים שמתוכם 64 על הקוקטייל של החברה הם מחיר מצחיק לארוחה כזאת לדעתי.
ואגב הקוקטייל, אומנם החברה לא התלוננה אבל לדעתי כמות הקרח שהם שמים בקנקן קוטייל פשוט מבזה, לא רק שזה לא לעניין שחצי קנקנן הוא קרח וזה מוריד משמעותית את נפח הקוקטייל גם הקרח שנמס ומדלל את הקוקטייל פשוט מגעיל.
 
בשורה התחתונה - מבחינתי דלידה זה מקום לבוא אליו רק במסגרת ה 50% כשרוצים ארוחה נחמדה זולה ולא מחייבת.