פורום ביקורת מסעדות
נושא: דוק  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/07/2015 | 22:05
1
417
כשהחברה הכי טובה ביקשה להזמין אותי לארוחת ערב ביומהולדת שמחתי מאוד, איכשהו יצא שאנחנו נפגשות הרבה פחות, היא חיה בשעות אחרות ממני כשאני קורסת היא רק מתחילה את היום ובאמת שכבר לא קל כמו פעם לתאם מפגשים.
היא בחרה בדוק ואני זרמתי קבענו לרבע לשמונה בערב.
מצאתי חניה בדיוק מול המקום והתיישבתי על הבר להמתין לחברה (מאחרת כרונית) בינתיים התפנקתי לי בכוס חלב (הצרבת אוי הצברת)
החברה הגיעה והתחלנו להזמין, פתחנו עם מנה של קולורבי אפוי וגבינת המאירי - מנה מצויינת ממש כנראה שלא סתם כמעט כל שולחן מזמין אותה, הקולורבי עשוי מושלם ובשילוב עם הגבינה הוא פשוט תענוג מה שכן היה נחמד אם היו טיפה יותר נדיבים בגבינה גם ככה הרווח על המנה הזאת הוא עצום, 29 שקלים אם אני זוכרת נכון.
לאחר מכן המשכנו עם פרוסת חלה מרוחה באריסה עם עלי ארוגולה פרוסות צנונית ולימון כבוש - שילוב טעמים טוב שקשה ליפול בו, יש סיכוי שהייתי בוחרת למנה לחם מסוג אחר אבל בכללי מנה טעימה.
פרוסות סינטה עם חציל חציל קלוי ולא זוכרת מה עוד - מנה טובה בשר איכותי אבל לא משהו שנחרט בזכרוני.
מנה נוספת של פלמידה טריה עם יוגורט וככל הנראה עוד מרכיבים שאני לא זוכרת  - היה טרי וטעים אבל שוב לא משהו שנחרט בזכרוני.
קינחנו בפאי שזיפים שהוגש עם שמנת בחמיצות עדינה שהיה נחמד מאוד, ביחד עם חצי ליטר בירה נשר לחברה וגזוז אפרסק לי (שבכלל לא הורגש טעם האפרסק) החשבון היה 200 וקצת.
 
השירות היה נחמד לאורך הארוחה המלצר היה חביב אבל לא פורמלי, מה שכן הערה אחת על משהו שמאוד הפריע לי, ישבנו על הבר ולקראת סוף הארוחה אסף דוקטור הציע צייסרים לכל יושבי הבר מלבדנו, מבחינתי זה משהו שלא עושים, גם אם היינו כבר בשלב החשבון (מה שלא היינו היינו עוד לפני הקינוח אם אני זוכרת נכון) לא נראה לי הגיוני להציע לכולם ורק לזוג אחד לא.
 
שורה תחתונה - לא רואה את עצמי באה במיוחד וככל הנראה שאם אהיה באזור אעדיף לאכול שוב פיתה אצל אייל שני.