פורום ביקורת מסעדות
נושא: בית העם - פיצה בורגר? לא בורגר ולא פיצה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/07/2015 | 23:15
545
ביקור נוסף בבית העם, הפיצה של ערן שרויטמן.
אחרי ביקור ראשון מוצלח חזרתי, באחד ממוצאי השבת האחרונים, והופתעתי לגלות בתפריט מנה בשם פיצה בורגר - המבורגר עם כיפת צ'דר ופרוסת פנצ'טה על מצע ארוגולה ואיולי, מונח על עיגול  בצק של פיצה. שילוב של פיצה והמבורגר זה דבר שקשה לי לעמוד בפניו אז לא היססתי.
הזמנתי את המנה. חיכיתי...וחיכיתי... וחיכיתי. המקום היה עמוס והומה אז המתנתי בסבלנות, אבל לאחר כ-25 דקות  סבלנותי התקצרה ושאלתי את המלצר מה קורה עם המנה. הוא ענה שהמנה כבר מוכנה. לאחר כ-5 דקות אכן קיבלתי מנה. האם זה היה הפיצה בורגר? זהו, שלא. זה היה לחמג'ון. אמרתי למלצר שזו לא המנה שלי. המלצר התנצל ולקח את המנה, ובמקומה אמר שיכינו מנה חדשה.
לאחר מכן ניגש אחראי המשמרת, התנצל, אמר שהמלצר התבלבל בהקלדה, ואמר שיכינו מנה חדשה ושלא אשלם על המנה. הודיתי לו וביקשתי שיזדרזו להכין את המנה. הוא טען שהוא ינסה, אך קשה לו להבטיח בגלל העומס וש"העובדים במטבח קורסים" (ציטוט, לא נגעתי).
בלית ברירה המתנתי, ובאמת אחרי כ-10-15 דקות, אחרי תלאות לא מעטות,  קיבלתי את הפיצה בורגר.
לגבי האוכל- הרושם מהמנה מתחלק לשניים:
הטוב: הבצק. מאוד טעים, קריספי, הוא ספג את האיולי הנהדר, והשילוב ביניהם היה מעולה.
הרע: ההמבורגר. הזמנתי מדיום, קיבלתי מדיום רייר, אבל ניחא, זה שטויות. הבשר עצמו היה חסר טעם לחלוטין. באמת, שום טעם בשרי. שום כלום. המבורגר פשוט גרוע. חצי ממנו לא נאכל. נהניתי מהבצק הנפלא הרבה יותר מההמבורגר.
לסיכום- מבחינת שירות- שירות מבולבל, ובלאגן אחד גדול. באיזשהו שלב אפילו, האחראי משמרת סירב להכניס אנשים כדי להקל על העומס. יפה שעשו את זה , יפה גם שלא חייבו אותי, אבל לחכות 45 דקות למנה זה לא סביר. לא אמהר לחזור בסופי שבוע. אם בטעות מישהו מהמסעדה קורא, אז כדאי שיקח לתשומת לבו ,זה יופי של מסעדה שמאבדת לקוחות סתם,
מבחינת אוכל- להמנע מהפיצה בורגר, פיצה זה לא ועל ההמבורגר עדיף שלא להכביר מילים. בקיצור לדבוק רק בפיצה הרגילה