פורום ביקורת מסעדות
נושא: שוקו לולו בפלורנטין ת"א - על הפנים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 26/07/2015 | 12:12
1
498
אני בדרך כלל לא כותב ביקורות על מסעדות אבל הפעם נכנסתי במיוחד כדי לשתף. חשוב לי שאנשים ידעו.
 
ביקרתי במסעדה ביום שישי בערב עם עוד שלושה אנשים. המקום היה מלא ודי מהר התברר שהמלצרים והמטבח מתקשים מאוד לתפקד ושמצפה לנו ערב לא קצר.
בנוסף למנות הזמנו כל אחד שתייה וגם קנקן מים אחד לכולנו. למרות שביקשנו כמה פעמים, חיכינו כחצי שעה עד שהגיעו המים - אבל לא היו כוסות. להן נאלצנו לחכות עוד עשר דקות ("כבר מגיע", "הנה תיכף"). קיץ? צמאים? בעיה שלכם. למען ההגינות אציין שקיבלנו התנצלות על עניין המים וגם בהמשך.
 
אחרי זה, המנות עצמן (המבורגר, פסטות, סלט חלומי) היו בינוניות מינוס, והשירות המשיך להיות לא טוב. המלצר שלנו היה נחמד בסך הכל והתכוון לטוב, אבל גם הוא הצליח להרגיז כשביקש שננסה להבין אותו ושיש לו שלושה שולחנות. בסדר, ראיתי שאתה רץ כל הזמן ומזיע, אבל למה זה צריך לעניין אותי? תביאו עוד מלצרים או אני לא יודע מה. אני לא מסעדן ולא פסיכולוג, ולא באתי להכיל את העומס שלכם או לפתור לכם את הבעיות – אני רק לקוח שמצפה לשירות טוב - לא מצטיין, לא מדהים, אני יודע שזו לא מסעדה יוקרתית -  אבל כן, בישראל ב-2015 אני מצפה לשירות טוב.  
 
הבלגן נמשך גם אחר כך. הזמנתי קפה הפוך, שלא הגיע. בינתיים הזמנו גם את החשבון, כי לאחד מאיתנו היה יום מעייף במיוחד והוא רצה הביתה. דקה ועוד דקה במסעדה עם אקוסטיקה גרועה והקפה לא מגיע, גם לא החשבון. בשלב מסוים קיבלתי נזיפה (!) מהמלצר - שמרוב שהיה עמוס בעבודה אפילו לא בא לשולחן ופשוט הרים את הקול. הוא טען שלא אמרתי לו שביטלתי את ההזמנה של הקפה. אבל רגע, מה? לא ביטלתי שום הזמנה. התברר שהקפה הגיע אל שולחן אחר במסעדה וכמובן הוחזר כי אף אחד לא הזמין אותו. בסוף הגיע הקפה. גם לחשבון לקח הרבה זמן להגיע, והעייף פשוט הלך הביתה. ריחמנו ופשוט שילמנו עליו. הוא כבר יחזיר לנו – מן הסתם במסעדה אחרת.