פורום ביקורת מסעדות
נושא: גטסבי - ה - פאב ב"ה" הידיעה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/08/2015 | 18:10
14
601
בטח לרבים מכם קרה שגיליתם מקום והתלבטתם אם לשתף בפורום או לשמור אותו "לעצמכם"? אז לי זה קרה אתמול, ומתברר שההתלבטות היתה מאד קצרה, כי הנה אני משתפת.
אתמול עברנו ארוע אישי מאד קשה(ברוך השם כולם בריאים וזה הכי חשוב) שלצערי עוד רחוק מלהסתיים. בערב הודעתי לבנזוג שלא מעניין אותי כלום, אני רוצה לצאת, ואני רוצה לשתות. ורצוי הרבה. הבכור זרק לי בד.א. שהוא ממליץ שנצא לגטסבי. "יש שם קוקטילים טובים, את בטח תהני". אני סומכת על הבכור, ירושלמי אסלי שמכיר את כל המקומות שצריך וגם מכיר אותנו ויודע מה מתאים לנו. הגענו.ראשית, אם לא היה אומר, לא היינו מוצאים. רחוב הלל , ממש ליד ארומה (זה הכי מדוייק שהלא ירושלמית שאני יכולה להגיד), יש דלת ברזל. פתחנו בחשש קל. נכנסנו למבואה מקסימה . "גטסבי?"- כן חייכה אלינו הנערה. ואז דחפה דלת שלמעשה היתה "דלת סתרים", כיון שנראתה כמו קיר ספרייה והפאב נגלה לנו. ודאי תבינו מהשם וגם מהכניסה המיוחדת ,שהאוירה היא מאין שנות ה20 של המאה הקודמת. פשוט קסם של מקום וקסם של עיצוב. המוזיקה איכותית ברמות לא מוכרות במקומותינו, מוזיקה של ה-50,40, שהובטח לנו שכשהמקום הומה, הקצב עולה אבל איכות המוזיקה נשארת. לי הווליום היה מתאים בשלמות. הבאר גדול וזכינו שיהיה לנו מקום לשבת עליו. הבארמנים לבושים כמו פעם, עם שלייקס, עניבות אדומות . לפני כמה שנים היינו בפאב נפלא בנשוויל. מאז אני חולמת לחזור אליו. לא צריך- יש את גטסבי. לאחר הרושם הראשוני המדהים שאלתי את הבארמן איך הוא מכין ויסקי סוואר. הקוקטיל האהוב עלי, שמאז נשוויל ניסיתי לשחזר אותו באין ספור פאבים בארץ ללא הצלחה. הבארמן ענה- עם חלבון או בלי? וזהו נישבתי! אמרתי לו שעם חלבון וכבר ברור לי שזהו- הצלחתי. בקשתי עם ג'ק דניאלס והוא, בהגינות הציע אולי לחשוב על אופציה זולה יותר, והסכמנו יחד על 4 רוזיס. לכל אורך הערב נהנתי לעקוב אחר עבודת הבארמנים שאין ספק שהם הכי מקצועיים שיש. לקחתי פעמיים ויסקי סאוור ולקינוח בלאדי מרי באינטרפטציה של המקום (עם ג'ין), שגם היה דרגה אחת מעל למושלם. לידי הוזמן קמפארי , BORING , ועדין הוגש בצורה הכי נכונה ומקצועית שיכולה להיות.
טוב גם אכלנו. התפריט לא גדול ונקרא נפלא, גם המחירים שפויים ביותר. לקחנו מנת ים זוגית (96-המנה היקרה בתפריט), שהכילה שרימפס, קלמרי מטוגנים, צדפות וסרטן. רוטב יין לבן חמאה , שום והרבההה לימון. מנה נהדרת. לאחר מכן לקחתי סטיק פילה 220 ג' עם מח עצם ופירה.(88?) אני לא מתה על פילה אבל הרגשתי שאני חייבת בשר. הסטיק היה מעולה , הפירה טוב, ומח העצם הגיע בתוך העצם, כשהיא חתוכה לאורכה מה שאיפשר הוצאה קלה של השחיתות הנפלאה הזאת, ובנוסף הכמות היתה הנדיבה ביותר שאני נתקלתי בה עד כה. לידי נלקחה עוד מנת שרימפס שהיא לא מהתפריט אבל הסכימו להכין לנו אותה. להפתעתנו אין שתיה חמה בפאב("יש בחוץ בארומה")- לא בטוחה שהגישה נכונה, ומכך שויתרנו על קינוח (אופציה של שניים שאינני זוכרת, אבל בהחלט נקראו שווים ביותר). סה"כ על כל הטוב הזה שילמנו 400 ש"ח. לדעתי אין הוגן מזה. אין ספק שזה היה גרנד פינאלה מנחם ליום מזעזע.
כמה קטנות: לנו התמזל המזל, אבל המקום לא גדול, אז נראה לי שכדאי להזמין מקום מראש.
הפאב ידידותי למעשנים -יש יציאה לחוץ מזמין ביותר ומאד נוח, וכבתזוגתו של מעשן כבד, זה יתרון גדול. ועוד קטנה, לא חשוב עם השלפוחית לוחצת או לא, חובה לבקר במתחמון השרותים ולפתוח את ברז שטיפת הידיים הכי מגניב.
גטסבי- פאב גסטרו - בועה קסומה בתוך מדמנתנו הקטנה והלוחצת.