פורום ביקורת מסעדות
נושא: הייתי בשרונה מרקט בחמישי. כולל נשנוש ערב בעראיס של מיט מרקט  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 02/08/2015 | 11:21
4
596
סה"כ מתחם יפה ומושקע. קפצתי אחרי העבודה ביום חמישי והסתתובבתי בשעות 18:00-19:00. שעות די רגועות, כך שלא הרגיש לי דחוס וצפוף. 
יש אכן דוכנים מושקעים ויפים (Fishop דגים ופירות ים, מעדני באשר, לה פרומג'רי, אנשי הזית, איקה שוקולד)  לצד כאלה שלא ברור לי מה הם עושים שם (פלאפל ג'ינה למשל). הרבה דוכני אוכל עדיין לא פועלים (הראמן של אהרוני למשל, טייגר לילי, הדוכן של ביירן ודוכן של שגב), כך שיש למה לחכות.
 
אחרי סיבוב נכנסתי לעראיס (Arais) - הבר/מסעדה של ירון קסטנבוים והחבר'ה של המיט מרקט משוק הכרמל. הם עדיין בשלבי ארגון ועדיין לא היה שלט חיצוני. הם נמצאים בחלק החיצוני של המתחם, ליד פושון. הגעתי ב-19:00 והיה כמעט ריק. כולם כנראה חיכו בתור בפושון (משהו כמו 30 איש). ישבתי על הבר הנעים והזמנתי את שווארמת המעושנים. פיתה עם המון נתחי בשר מעושן (הרוב בקר ומעט טלה), עם איולי לימון כבוש פיקנטי ועוד כמה תוספות. טעים. מאד. אני מאד אוהב את הבשרים של מיט מרקט ושל 25M וברור שגם כאן הבשרים משובחים. המחיר בעיניי מוגזם. 51 ש"ח למשהו (טוב ונדיב ככל שיהיה) בפיתה. גם 45 ש"ח יכולים להספיק. כך או כך מקום טוב לחובבי בשרים.