פורום ביקורת מסעדות
נושא: ערב הודי בטאיזו – מסקנות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/08/2015 | 14:14
1
812

קודם כל היה טעים ממש, מעולה. כל המנות נעו בין סתם טעים למצוין.

כבר הרבה זמן שרציתי להגיע לטאיזו וכשחברה שאלה מי רוצה לבוא איתה לערב הודי קפצתי על ההזדמנות. אני אוהבת אוכל הודי מאז הטיול שלי שם לפני חמש שנים (וואי, וואי, איך הזמן רץ...) ומחפשת את הטעמים האלה.
הזמנו מקום בשבע וחצי על הבר, כשהגענו המסעדה היתה ריקה למדי והתחילה להתמלא לקראת שמונה וחצי.  
עם קריאת התפריט הזמנו שני קוקטיילים: גרין טאי (52 ש"ח) ושארפ סטורי (52 ש"ח). שניהם הגיעו יפים וטעימים. אני שתיתי את הגרין טאי שהיה על בסיס וודקה עם תה ירוק וצ'ילי ובעיני היה מוצלח יותר מהשני בו כיכב הקוקוס. החברה נהנתה. לאחר מעבר על התפריט החלטנו לוותר על ארוחת הטאלי ולהזמין כמה מנות שנראו לנו טעימות בקצב איטי כך שלא נתמלא בטירוף ונוכל לאכול בקצב שמתאים לנו. הברמנית הנחמדה זרמה איתנו על הרעיון והתחלנו את הארוחה.
להתחלה הזמנו פארטה ממולאת (44 ש"ח) וגובי מסאללה (58 ש"ח). הפארטה מולאה בפאניר ובצל מטוגן והוגשה עם רוטב יוגורט וצנוניות מעולה. היא הייתה חריפה במידה והיוותה פתיחה מצוינת לארוחה. מנת הגובי מסאללה היתה שונה מהמנה שאני מכירה, אבל גם היא הייתה נהדרת: פרחי כרובית ברוטב עשיר עם ניוקי תרד שחור ואגוזי קשיו שהוסיפו פריכות כיפית. לקראת סיום הראשונות הזמנו לחמניית פרגית טנדורי (38 ש"ח) שהגיעה מהר והייתה טעימה מאוד, חתיכות פרגית אפויות ועדינות בלחמניה מאודה עם צ'ילי ושמנת חמוצה. מנה מוצלחת אבל קטנטנה.
לאחר כל אלה התחלנו להתלבט לגבי ההמשך, שכן הכל טעים ובא לנו עוד ועוד ומתחיל להגמר המקום בבטן... הברמנית באה לעזרתנו והציעה להוציא לנו חצאי מנות כך שנוכל לטעום עוד דברים. אז הזמנו חצי מלאי קופטה (34 ש"ח) וחצי קארי בטטה (38 ש"ח). המלאי קופטה הייתה המנה החלשה של הערב (מפתיע, שכן זו אחת המנות ההודיות האהובות עלי), כנראה בגלל הטעמים היותר עדינים שלה, אבל הקארי היה שיחוק אמיתי – כרוביות ותפוחי אדמה ברוטב קוקוס בטטה קרמי עם אגוזים מסוכרים וצימוקים מוגשים עם קערית אורז, כל ביס היה מפוצץ בטעם, קצת חריף, קצת מתוק והמון טעים. חצי המנה היה גדול ומשביע ואני חושבת שאין צורך להזמין מנה שלמה.
אחרי כל היופי הזה כבר ממש לא היה לנו מקום אבל עדיין רצינו קינוח. אז עשינו הפסקה מהאכילה עם שני קוקטיילי רד אולד סייג' (52 ש"ח), הגרסא של טאיזו לקוסמופוליטן (לפי הברמנית), הקוקטיילים הוגשו בכוסות עצומות והיו מרעננים ומתוקים במידה. כמו כן קיבלנו שני צ'ייסרים על חשבון הבית.  
לקינוח הזמנו כדור מנגו (54 ש"ח) – כדור מוס מנגו עטוף בשוקולד לבן על קרם גזר וקארי עם דיסקיות זעפרן ופצפוצי אורז מצופים בשוקולד לבן. טעים מאוד, אבל קצת מתוק מידי לטעמי, הייתי שמחה לקצת יותר חמיצות.
סה"כ החשבון יצא 474 ש"ח לפני טיפ, ובהחלט הרגשתי שהארוחה הייתה שווה את זה. יצאנו שבעות ומרוצות ועם החלטה לחזור ולטעום גם מהתפריט הרגיל.