פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת ארוחת ערב של רושפלד וסיידא  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/08/2015 | 11:41
28
1191
שלום לכולם,
אני קורא סמוי הדוק של הפורום ופודי לא קטן. כל פעם אני אומר לעצמי שאני חייב להתחיל לכתוב קצת על החוויות שלי ותמיד זה מתמסמס לי.
 
בכל אופן, אתמול בערב החלטתי יחד עם חברי לתחביב לפקוד את החדשה (יחסית) של רושפלד. מסעדת ארוחת ערב ממוקמת ברחוב לונץ 13 בתל-אביב, רחוב מגורים דיי שקט במרכז תל- אביב. המסעדה קטנה ביחס למסעדות של חבריו של רושפלד. העיצוב מאוד פשוט, כיסאות פלסטיק צבעוניים, מפות נייר, כלים פשוטים, אפשר לשבת בפנים או בחוץ על מעין בר כזה שפונה לרחוב, אנחנו התיישבנו על הבר.
 
קצת על הקונספט של המקום. למקום אין תפריטים, המלצרים החביבים מדקלמים את התפריט המתחדש מדי שבוע. למי שלא אוכל הכל, מומלץ לבדוק טרם ההגעה מה מגישים היום, חברי לשולחן חובב דגים מושבע, אך לצערו לא הייתה אפילו מנת דג אחת בתפריט. בעיה קטנה שקצת הציקה לי, בדקלום התפריט של המלצרים נעלם המחיר. טוב, אמרנו לעצמנו, הם מנסים להיות מיוחדים, סה"כ אנחנו אוהבים את האוכל של רושפלד, נראה כמה יהיה הנזק בסוף.
 
הקונספט, לפי מה שנאמר לנו, הוא שהם מוציאים כמה מנות פתיחה ואנחנו בוחרים את העיקרית. מכיוון ששנינו לא אכלני בשר גדולים הלכנו על המנה הצמחונית, ניוקי פריזאי. לשולחן הגיעו 3 מנות ראשונות וסלסילה עם שתי חתיכות לחם. במנות הראשונות היה סלט מלפפונים עם הרבה בצל ושמיר, ערימת חסות קטנה עם רוטב גבינה וענבים ומנת דלעת מבושלת שנחה ליד גבינה, שדומה במרקמה לגבינת שמנת. סה"כ נחמד, מנות קטנות, אוכל פשוט כהגדרתו של רושפלד. לא נפלנו. חיכינו למנה העיקרית, אולי היא תיהיה מעניינת יותר. למנה עיקרית הגיעה צלחת יפה של ניוקי. הניוקי עצמו היה טעים ונראה כמו עבודת יד, הוא שכב על ערימה של כרוב מבושל, עם רוטב לא ברור של עדשים שחורות. המנה לא הייתה טעימה, ומלוחה מדי, משהו שם לא עבד. מאכזב.
 
המלצרית החביבה הציעה לנו קינוח, אמרנו לעצמו אולי הקינוח יציל את המצב המביך הזה. לקינוח הזמנו עוגת שוקולד, שהייתה דיי טעימה סה"כ, אבל דיי פשוטה למען האמת.
 
כשהגיע החשבון הבנו שנפלנו חזק וככל הנראה לא נחזור.
 
נ"ב,
אני לא אוהב שהמלצרים קוראים לי חבר. אני לא חבר, אני סועד.
לסיכום:
עיצוב – 5
שירות - 9
אוכל – 4
תמורה – 4