פורום ביקורת מסעדות
נושא: אלגנטיות וחן בסזאר ביסטרו ברחובות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/08/2015 | 20:31
258
מסעדת "סזאר ביסטרו" ברחובות היא מקום שבהחלט ראוי לאכול בו. האם זו מסעדה מצוינת? אולי עדיף להתחיל בכך שהיא טובה מאוד, ושהניסיון שלה להיות אלגנטית אבל גם לא מתיימרת מצליח ואפילו נותן תקווה: הנה מקום שמגיש אוכל טעים מבלי לנופף בתפריט עמוס בעשרות מנות מקצות תבל, ולא מתחפש למסעדה מתנשאת מהעיר הגדולה. ובצדק – הם לא צריכים שום מסכות.
 
תפריט מינימליסטי ("אוכל ישראלי עם נגיעות איטלקיות" פלוס המבורגרים) הוא דבר טוב, אבל על חלק חשוב בו – השתייה – ויתרו משום מה. עם כל הכבוד למלצרית החביבה שסיפרה לנו על האפשרויות, שתייה – גם אם מדובר בלימונדה - היא חלק מהארוחה ואין שום סיבה להתעלם ממנה.
 
היינו ארבעה סועדים. למנות הראשונות הזמנו חציל קלוי עם צנוברים וביצה, וסלט עגבניות מנומרות עם גבינת סנט מור; לא מנות מקוריות במיוחד אבל הן הוגשו יפה והיו טעימות. בהמשך, שניים מאתנו הלכו על מנות איטלקיות: פגטיני עם כבדים צלויים בשום ושמן זית, וניוקי ארטישוק עם כרישה, זיתי טאסוס, שמן זית ועשבי תיבול. הפגטיני היה טוב: זו מנה פשוטה יחסית עם מידה הולמת לכל אחד מהמרכיבים שלה. הניוקי, לעומת זאת, התגלה כמנה נהדרת ממש וכולם טעמו ממנה. רק קחו בחשבון שהיא מגיעה עם הרבה מאוד פטרוזיליה – גם מבושלת וגם טרייה (מה שלא מוזכר בתפריט וחבל). במקום שתי מנות עיקריות נוספות, הזמנו גם סלט ערמונים מוצלח עם לבבות חסה וגבינה כחולה. בימים חמים כמו אלה, כשהתיאבון מוגבל, לא צריך יותר מזה.
 
השירות במסעדה טוב. לא תצטרכו להתעקש שאפשר לקבל שירות ברמה גבוהה יותר – זה נכון – אבל רובכם, יש להניח, יסתפקו בכך. חלל המסעדה נותן קצת הרגשה של חו"ל – אירופה, דיינר במנהטן ואולי עוד משהו – בעוד המלצריות היעילות והחברמניות מזכירות שאתם בישראל. וזה סבבה לגמרי.
 
קינחנו עם קרם ברולה מעולה וגם קיבלנו סורבה קוקוס על חשבון הבית. המחיר לא זול אבל סביר ביותר: 470 שקלים בסך הכל. איך נסכם? מלה אחת תספיק הפעם: מומלץ.