פורום ביקורת מסעדות
נושא: הדסון רמת החייל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/08/2015 | 13:42
1
575
ביום שני בערב הפקדנו את עולל הבית אצל החמים למשמורת של כמה ימים.
רק התבקש שבשלישי כבר נצא לאכול ארוחת ערב מפנקת, כבר הרבה מאוד זמן שחשקה נפשי בבשר ולכן החלטתי פה אחד שאני והבן זוג נלך לאכול בהדסון.
הזמנו שני מקומות על הבר לשעה מוקדמת יחסית (19:30) כי בכל זאת אני בשעה 22:00 כבר מחתימה כרטיס כניסה למיטה...
היינו מאוד מופתעים לגלות שהבר היה ממש מלא בשעה כזאת, אנחנו רגילים לשבת כמעט לבד על הבר שם אבל מסתבר שזה עוד אחד מתסמיני החופש הגדול כי לרגע היה נדמה שיש קייטנה על הבר שישבו בו לא מעט ילדים.
למזלנו המיקום שלנו היה צדדי וישבנו עם הגב לכל הילדים אז הצלחנו להתחמק מתחושת הקייטנה.
הפעם היה לי ברור שמתמקדים רק בבשר ולכן הוזמנה רק ראשונה אחת שמבחינתי אי אפשר בלעדיה, חלונות ניו יורק, שהייתה טובה כתמיד ולאחד מכן הזמנו את הנתח הגדול ביותר שהיה באותו היום 850 גרם של דלמוניקו, סינטה שמנה על העצם.
הבשר היה מצויין, עשוי בדיוק במידה שביקשנו, המון טעמים ויחסית שומני לסינטה (מה שלא הפריע לנו כלל וגם נאמר מראש גם ככה אנחנו לרוב אוכלים אנטריקוט).
לתוספות הזמנו את שלות הסלטים, עגבניות מוטי, קייסר וקולסלאו ויאטנמי כולם היו טעמים לסוגם.
אחרי שלא השארנו אפילו פירור על העצם הברמן שאל אם נרצה קינוח, אחרי התלבטות דיי קצרה הבנתי שאני עדיין לא מוכנה לקינוח והזמנו עוד 400 גרם של לונג איילנד, סינטה ללא עצם מהאזור שקרוב לשייטל, מלא טעמים ומצויין.
אחרי הנתח הנוסף כבר היינו מוכנים לותר על קינוח אבל הברמן הוציא לנו על חשבון הבית איזה קינוח שוקלד נחמד (אנחנו לרוב לא מקנחים בשוקולד ובטח שלא אחרי כל כך הרבה בשר)
החשבון יצא 711 לפני שירות אבל כולל בקבוק מים גדול, מנת ג'ין טוניק  וקארף יין.
מוצדק לגמרי לערב מהנה ביותר.
ללא ספק נמשיך לחזור בכל פעם שנרצה בשר טוב.