פורום ביקורת מסעדות
נושא: פאסטל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/08/2015 | 14:05
1
574
זמננו קצוב ומלאכה מרובה, צריך לנצל כל הזמנות לארוחה כל עוד העולל באאוטסורסינג אצל החמים ולכן קבענו ביום רביעי לקפוץ לפאסטל לארוחת צהריים.
העיצוב מאוד רישמי ומתאים למיקום בצמידות למוזיאון ת"א, מתאים מאוד לפגישות עסקיות לדעתי ובכלל לפגישות שיש צורך בעשיית רושם.
אנחנו כהרגלנו בחרנו לשבת על הבר מה שאיפשר אווירה מעט יותר משוחררת.
כיאה לשני גרגרנים הזמנו שתי עיסקיות ובחרנו להוסיף עוד ראשונה אקסטא.
לראשונות בחרנו:
סלט עגבניות חריף עם גבינה בולגרית סומק ועשבי תיבול - היה סלט טעים מגוון עגבניות טריות מאוד עשבי תיבול נהדרים (אני מאוד אוהבת זעתר טרי) וגבינה בולגרית מאיכות טובה מאוד, מה שכן חריף לא היה שם.
סלט ראשי קלמרי, חומוס בולגרי, טחינה ועשבים - מנה מצויינת, קצת ראשי קלמרי רבעי עגבניות מעט גרגירי חומוס מעל טחינה מצויינת עם לא מעט עליים טרים של כל מיני ירוקים (הנענע כיכבה) - מנה לא גדולה מאוד אבל בשביל ראשונה היא לגמרי הייתה בגודל מספק והייתה מעולה לטעמנו.
 
מנה ראשונה נוספת שלקחנו שלא במסגרת העסקית הייתה אספרגוס שרימפס מהגריל - 4 יחידות שרימפס כמה יחידות אספרגוס והמון סוגי שעועית ירוקה עם זיתי בצל חרוך פטה והמון אורגנו טרי - מנה מצויינת, הרוטב למטה היה פשוט מעולה ברמה ששקלנו להזמין לחם לנגב אותו אבל רצינו להשאיר מקום לעיקריות (62 שקלים)
 
לעיקריות:
אנחנו כמעט אף פעם לא מזמינים פסטה במסעדות, אבל הפעם בהמלצת ברונו חרגנו ממנהגנו והזמנו את הפפרדלה רגו טלה שהייתה מנת הפסטה בין הטובות שאכלתי (אבל קחו בחשבון שלא אכלתי המון) פסטה פפרדלה עם אפונה בשר טלה מפורק צילי ורוטב עשיר מעט היו פירורי פנקו פריכים - מנה ממש גדולה ומאוד מאוד טעימה בשמחה אזמין אותה שוב.
עיקרית נוספת הזמנו את הטלה עטוף בעלי גפן עם סלט טחינה חומוס קוביות חציל המון עשבי תיבול וסומק - זה בעצם קבב אחד גדול מאוד עטוף כולו בעלי גפן מונח על הסלט טחינה/חומוס לצד קוביות חציל כשמעל יש את כל העשבי תיבול - מנה עם ניחוח ערבי מאוד, טעימה ונעימה, הבשר בפנים כיאה לטלה היה ורדרד עם המון צנוברים ופטרוזיליה.
 
בשלב הזה כבר היינו ממש מפוצצים, באופן כללי בצהריים קשה לי יותר לאכול הרבה אבל אני כן חייבת לציין שהמנות שם ממש גדולות, אם תקראו את כמות האוכל שאכלנו יום לפני בהדסון תראו שקיבולת יש לנו ועדיין לדעתי כמות האוכל שאכלנו בפאסטל יכלה בכיף להשביע 3 אנשים ללא בעיה.
 
חשבון יצא 287 לפני שירות על שתי עסקיות + ראשונה, שתי כוסות בירה ועוד כוס סיידר תפוחים אלכוהולי במחיר מופרז ביחס לטעם שלו.
לסיכום נשמח לחזור לצהריים שיזדמן היו עוד המון מנות שנשמעו טוב, אם נבוא כזוג נשקול לחלוק עסקית אחת ולהוסיף עוד ראשונה או שתיים.