פורום ביקורת מסעדות
נושא: סינטה בר אקספרס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/08/2015 | 14:44
5
409
היינו באזור יקנעם והקריות אתמול במהלך הבוקר בגלל כל מיני דברים ובין השאר ניצלנו את הביקור כדי לקפוץ לאיקאה בקריות כדי לקנות כמה דברים שהיינו צריכים ותכננו עליהם תקופה. לפני איקאה חשבנו על ארוחת צהריים ונפלה ההחלטה לאכול בסינטה בר אקספרס שנמצא במתחם הקניון שצמוד לאיקאה.
 
אני יודעת שכאן בפורום ממליצים על סניף האם לעיתים קרובות ואמרתי, מה כבר יכול להיות גרוע? אז גרוע זה לא היה. אבל גם טוב מאוד זה לא היה.
 
החלטנו ללכת על עסקית המבורגר - במחיר ההמבורגר מקבלים גם שתייה ותוספת. החלטנו לקחת המבורגר בקר והמבורגר טלה ולחלוק, הזמנו גם תוספת שום קונפי על ההמבורגר שבעיני לא קיבל את הזמן הראוי לו כדי להתרכך ובאמת להוציא את המתיקות שבו (אבל שום, זה לא יכול להיות רע) 
ההמבורגרים הוזמנו מדיום רר והתוספות היו צ'יפס ומה שמופיע באתר שלהם כספיישל פרייז - אלו תפוחי אדמה בחיתוך עבה עם קליפה ועשבי תיבול.
 
הקציצה של ההמבורגרים לא רעה - זו של הלמבורגר (עגל וטלה) הייתה מוצלחת יותר. משהו בתיבול של ההמבורגר בקר הרגיש לי טיפה מתוק ומוזר. הבעיה העיקרית הייתה עם הצלייה. נראה שהם נותנים מכת אש עם להבה על ההמבורגר ואז משאירים בחום לא מספיק גבוה. התוצאה היא אמנם המבורגר עם סימני גריל סבירים אבל הם רכים מדי ומרגישים מבושלים יותר.
 
הצ'יפס הוא מהזן העבה, טוגן בשמן לא חם והיה קריספי אבל גם מפוצץ שמן. לתפוחי האדמה הנוספים היה טעם שהיה לי טיפה מוזר ולכן כמעט ולא נגעתי בהם. הבחור דווקא חיבב. 
 
ההמבורגרים הגיעו במידת העשייה המבוקשת.
 
יחד עם זירו וסודה - 130 לפני.
השירות היה טוב ומשתדל.
 
בשורה התחתונה? אם באזור אז אולי, יש אופציות מוצלחות יותר.