פורום ביקורת מסעדות
נושא: יודל'ה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/08/2015 | 22:15
9
359
תודה למגיבים על הדברים הנחמדים. אנסה לשכנע את שותפי לכתוב כאן, אבל כמוני, גם הם נוטים להישאר מאחורי הקלעים.
בדיוק חזרתי מביקור שני השבוע ביודל'ה וצר לי לומר שהמקום אכן אטרקטיבי יותר לדעתי מספינת האם שממול. בשני הביקורים דגמתי את המנות הבאות:
קרואסון עם שקדי עגל בנוסח עיראקי (65 ש"ח) - שילוב טעמים נפלא, אם כי בפורטונה שברחוב המקביל יודעים להכין שקדי עגל מדוייקים יותר. הזמנו את המנה לחלוקה, אבל אחרי שהיא נגמרה הזמנתי אותה שוב, הפעם רק בשבילי.
טרטר מוסר עם אבטיח וצנוברים (49 ש"ח) - ביודלה נתקלתי לראשונה בשילוב הזה של דג ים נא עם אבטיח. מאז אני מקפיד להזמין מנה כזאת בכל פעם שהיא מופיעה בתפריט. זה שילוב מנצח שכאן תמיד מקבל איזה טוויסט קראנצ'י.
טרטר מוסר עם אננס (49 ש"ח) - שילוב קצת פחות מוצלח לדעתי. האננס שתלטני כהוגן.
מולים ושרימפס ברוטב רימונים וסילאן (78 ש"ח) - לרוטב חמיצות מטרידה במקצת בטעימה ראשונה, אבל בסופו של דבר ניגבתי אותו עד תום עם הלחם המצויין של ראסל (אשר מגיע כמו שצריך על חשבון הבית עם טחינה חמוצה וזיתים טובים). המולים מפתיעים בטעמם בהתחשב בכך שמדובר בסבירות גבוהה במוצר קפוא.
הפולנטה בצנצנת (38 ש"ח) - זהה למנה שמקבלים במחניודה ושעליה כתבתי רק דברים טובים.
קרם בוואריה עם ריבת חלב וקרנץ שקדים (32 ש"ח) - לא ממש קרם בוואריה, אבל בכל זאת מחווה יפה וטעימה למנת הקאלט של המסעדות שהיו ממוקמות בשנות ה-70 בתחנות דלק.
בירת דווידקה של הרצל (26 ש"ח) - סוג של פייל אייל שמבשלים במיוחד עבור קבוצת מחניודה. עוד בירה מעולה מבית היוצר של המבשלה המופרעת הזאת.
 
בביקור הערב נצפו במקום לא רק השף החדש של היודל'ה, אסף סרי, אלא גם השף האגדי תומר עמדי, אשר זכה בינתיים לפרסום בינ"ל כשף של פאלומר הלונדונית. נוכחותו תרמה לאווירה הנהדרת. הוא אמנם לא תופף, אבל שר בסלסולים למנת המולים ושרימפס שלנו. שוב נדהמתי כיצד הם מצליחים להוציא מנות כל כך יפות בתוך הכאוס ששורר שם.