פורום ביקורת מסעדות
נושא: אגאדיר אילת- גם מכאן אילת לא תיוושע  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/08/2015 | 20:00
495
אגאדיר, קאמן 10 אילת
 
בערב אחר באילת היינו באגאדיר. כמה פעמים הייתי באגאדיר סניף ראשון לציון, וההמבורגר שם היה מוצלח וטעים. לסניף באילת יש כנראה קונספט משלו- הוא פחות טוב.
 
למנה ראשונה חלקנו חלת בצל שהיתה מושחתת, שמנונית וטעימה כמו שחלת בצל צריכה להיות. מנה דומה יש באוונגרד ברמת החייל, שהיא לדעתי טובה יותר (היא מגיעה עם רוטב כלשהו שמוסיף לטעם) ואילו באגאדיר החלה מגיעה ללא רוטב) אבל גם זו של אגאדיר טובה.
 
עיקריות:
המבורגר דיאנא (58 שקל) שזה המבורגר שמשלב בקר וטלה. משקל הקציצה 250 גרם. הבשר היה בינוני והטעם שלו היה די סתמי. לא הרגשתי בטעמי טלה, ובקושי בטעמי בקר. פשוט חומר גלם לא מוצלח. בלחמניה היה גם איולי שהיה חריף מאוד (פפריקה חריפה אאל"ט) ולימון כבוש- אם כבר שתלטנות בטעם אז בוא נשתלט עד הסוף. מה הטעם להגיש המבורגר עם רכיבים כל כך דומיננטים שמסתירים אותו? הלימון הכבוש הופיע בתפריט, אבל החריפות של האיולי לא רשומה וגם לא נאמר מראש.
 
האישה לקחה חזה עוף שהיה בסדר, אין הרבה מה לכתוב מעבר, הפירה שהוגש יחד איתו היה סתמי וחסר טעם חלבי. הזכיר לי את הפירה נעדר החלב שהייתי פעם מזמין לעבודה ממסעדות כשרות, עד שהבנתי שעדיף לא לאכול פירה בלי חמאה וחלב.  
 
על קינוח ויתרנו. גם על אגאדיר נוותר בנסיעה הבאה לאילת.