פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית בקלארו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 02/09/2015 | 00:58
404
בקלארו שבמתחם שרונה מגישים ארוחה עסקית כאשר במחיר של מנה עיקרית מקבלים גם מנה ראשונה ושתיה קלה (לימונדה או תה קר). לאחר ביקור חפוז בשרונה מרקט נכנסנו לקלארו והושבנו בשולחן גדול (10 מקומות), כאשר בקצה השני ישב עוד זוג. המקום מרווח עם תקרה גבוהה ואקוסטיקה בינונית. השירותים מעוצבים שחור-לבן, נקיים מאוד, אך חוסר המזגן בחדר השירותים עושה את ביקור הטואלט לחוויה מזיעה.
 
למנות הראשונות לקחנו פלמידה מעושנת וסלט ראשי קלמארי ולעיקריות פסטה מעורב ירושלמי ופורקטה.
 
פלמידה - הגיעו מספר פרוסות על יוגורט סמיך (לבנה אולי?) מעוטרות בעלים, פרוסות צ'ילי ושמן צ'ילי (די חריף). מרקם הדג היה טוב, אך רמת המליחות גבוה מהנדרש. קצוות הדג היו יבשות מעט. הצי'לי והיוגורט איזנו אחד את השני וליוו היטב את הדג.
 
סלט קלמארי - הרבה פטרוזיליה, עלים נוספים, גרגרי חומוס קטנטנים, עגבניות שרי. הסלט היה טעים ומרענן, מתאים ליום החם. עם זאת, לראשי הקלמארי כמעט שלא הייתה נוכחות במנה. המנה טעימה, אך אפשר הגיש אותה ללא הראשים וההבדל לא יורגש.
 
פסטה מעורב ירושלמי - פפרדלה במרקם טוב, אך לא אל דנטה מושלם. הרוטב כלל לבבות, טחול, כבדים (עשויים WD, אבל לא מיובשים) וחתיכות פרגית. רוטב המעורב היה בסדר, עם טעם מודגש של עוף ועם תיבול מינימלי. הייתי מגיש מנה כזו עם פירה, עם פסטה זה פחות התחבר לי, אישתי אהבה. (78 ש"ח)
 
פורקטה - גליל חזיר שנראה טוב ומעורר תיאבון. לנתח הייתה שכבת שומן לא עבה במיוחד, הבשר היה רך, אך לא עסיסי מספיק. עושה רושם שהפורקטה לא נעשתה מנתח הבטן, אלא מנתח אחק (כתף אולי). הבשר לווה בתפוחי אדמה והרבה עלים טריים ברוטב חמצמץ. סה"כ מנה טעימה. (82 ש"ח)
 
קינוח - מיל פיי. הבצק היה פריך ושחום, היו בו המון שכבות והוא היה טעים. הקרם היה עשיר וכבד וגם מתוק מדי, כזה שאחרי שלושה ביסים כבר אין כוח.
 
סה"כ 224 שקלים לזוג כולל שני אספרסו. בהחלט אופציה טובה לצהריים עם VFM לא רע בכלל, בפעם הבאה כנראה שנקח קינוח אחר.