פורום ביקורת מסעדות
נושא: אומנם באיחור, אבל כמה אנקדוטות מסופ"ש  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 10/09/2015 | 08:06
166
שרונה מרקט מיזם חביב סה"כ, גם אם די "פופוליסטי", יש מספיק מקומות צנועים יותר להתחבר אליהם ולשאוף לנסות - אכלנו בחצ'פוריה מבית דדה לפי השמועות והיה סה"כ בסדר גמור, נחמדים שם, אצ'רולי וחינקלי היו טעימים אך לא מצדיקים ממש מאמץ "חזק" להגיע לאיזור, בדיוק כמו מסעדות המקור.
עשו חשק דוכן הפורלים כמובן, שהיה קצת עמוס מידי, גם הדוכנים של זה סושי ואפילו חלק ממפעלות שגב.. היו עוד כמה שלא זוכר שמם, לא היה לנו מספיק זמן לבדוק.. לפי הנוכחות, אפשר לחשוב ששגב הוא לא רק המאסטר שף של ישראל, אלא המגה סופר דופר שף שיש לנו בארץ.. הפרחים כנראה, לסנדרה " אה והגרנולה עם פירות יבשים של חנות הפיצוחים קרוב לחצ'פוריה ממש ממש לטעמי..
בפושון הדוכן היה בחור מגונדר בחליפה עם תצוגת קינוחים מעט מוגבלת "תכשיטים סטייל" שכמו שבטח אפשר לנחש, לא ממש עשתה לנו את זה, בכל מקרה לא היה אקלר פיסטוק גם שם וגם בראשי, אז ויתרנו, ממש ממש לא נורא. חמישי בערב ולא נראתה שם שום המולה גדולה מול הויטרינות, כפי שהשמועות ברשת סיפרו על תורים, כך שהיה קצת מוזר לראות, מעניין איך יראה המקום בעוד כחצי שנה עם שוך מוחלט של הבאז.
בקצה השני של הסקאלה, אמליה הצליחו להרגיז אותי בשישי בבוקר, יש להם כמה מאפים אישיים מעולים והרי ברור שזה בדיוק הזמן לפוצץ הויטרינה בהם, לקהל אנשי גבעתיים הכמה לקפה ומאפה של שישי בבוקר.. במקום זה היו כמה דוגמיות ותחושת לחץ, האם ניתן למכור אותן לאנשים "מבחוץ" או להשאיר ליושבי השולחנות בחוץ. אז חברים, להעיף לפחות בשישי בבוקר (אפשר לדעתי גם בכלל) את המאפטר המיותר שמערבל שוקולד בויטרינה ולא עושה חשק לכלום ו"לפוצץ" הויטרינה במאפים האישיים המצויינים בשישי בבוקר אפילו גם בכל בוקר..
ולדאוג שהמוסים הכי טריים שאפשר וטעימים ולהפסיק לעצבן אותי בבקשה " לצערינו במציאות שלנו בארץ, שאינה יודעת להעריך באופן כללי איכות שוקולדית אמיתית, לא על פרלינים לבדם יחיה מקום, חשוב לעשות התאמות, לעבוד קשה ולא פחות מזה לנהל כמו שצריך "קפדני" ולקוות לטוב, מחזיק אצבעות למקום..
 
**אגב פרלינים, איקה לפי השמועות מוכרת בשרונה (ובכלל?) ב 6 ליחידה, חייבים למצוא דרך להנגיש יותר, כי ככה זה פשוט לגמרי מוצר מותרות. כמו שציינתי לא מזמן, אצל אמליה היה מבצע של 12 ב 50, כן ירבו כיוונים שינדנדו המחיר לאיזור 3-4, למרות שממש לא פשוט העניין..