פורום ביקורת מסעדות
נושא: סופ"ש וחג, הכל מעורבב כבר..  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/09/2015 | 02:43
5
352
אכלנו מתישהו ארוחת בוקר בקארם, נחלת יצחק, ממש קרוב לבית. איך היה ? ככה ככה, המאפים והקפה שווים הישיבה שם, ארוחת הבוקר עצמה, לטעמינו לא הייתה טובה מספיק. שום דבר לא היה טעים באמת ולא הורגשו ממש מחשבה והשקעה בטעמים ובתבלונים של חביתת עשבי התיבול, הסלט שלמען השם הסתכם בחיתוך מרושל של הירקות וחוסר טעם, המטבלים היו קצת יותר טובים, אבל למה להגיש אותם בצנצנות קטנטנות שממש קשה לדלות מהן החוצה את החומר ? פרוסות הלחם בצד היו די סימבוליות ולא מבריקות\ אפשר יותר טוב, לסיכום מקום נחמד לקפה ומאפה, קצת פחות לשאר הדברים (את דעתי על איכות הקינוחים האישיים שם כבר יצא לכתוב מזמן, מאז לא ניסינו משהו חדש..).
 
המיזנון של אייל שני בקינג ג'ורג - היה באופן לא מפתיע, די מוזר, אבל לא רע. מר שני היה בסביבה, בין הכנת פיתה מזדמנת לליהוגים סמי מוזרים עם עובדיו ושולחן מכרים שישב לידינו, מה שתרם כמובן לאווירה ה"מיוחדת" ודי מפוזרת שיש במקום. חיכינו קצת יותר מידי זמן למנות שמוגדרות כאוכל רחוב, אבל הלחץ היה די גדול. בדרך גם טעו (ותיקנו היטב) עם ההזמנות שלנו, אבל סה"כ החבר'ה שם היו נחמדים ושירותיים באופן מעט מפתיע, יפה.
אוכל, שם כך התכנסנו - הרבה אלמנטים ברמת ארוחת ערב סטנדרטית בבית, התחל באיכות הטחינה הנחמדה, דרך תפוח אדמה דרוס, מנה די סטנדרטית וחסרת ניצוצות אמיתיים, המשך בבטטה צלוייה מוזרת פשר שהגיע בטעות אלינו ונשארה, לא הבנתי מה ההיגיון בלהגיש ככה בטטה צלוייה ללא כלום, בשביל זה יש תנור בבית או בעבודה.
מנת הכרובית תמוהה לא פחות מאין הכנה של מנת הבטטה - פעם ראשונה שמנסים "כרובית שני" ולא הבנתי מה מיוחד בדבר הזה ? מכין בבית המון כרובית, אבל תמיד יהיו בסביבה אלמנטים שירימו את המנה למעלה, מה העניין להגיש רק את הכרובית אחרי "שליקה" וגריל ?
אז הירקות המצופים דווקא היו די אכזבה, שום גאונות ושום אבטיחים ושום תחכום שבפשטות. דווקא מנות הבשר הרימו את הארוחה למעלה - קציצות טלה בפיתה, שוב כמו בבית אחרי ביקור אצל הקצב, ללא שום יחוד, אבל טעים מאוד. הבעיה - המחיר..
המנה הבאמת "גאונית" אם כבר של הארוחה, הייתה שקית בשר, או איך שקוראים לה.. אחד הרעיונות היותר מעניינים שפגשתי בזמן האחרון, הרגיש כאילו רצועות השפונדרה עברו מין סו וויד ואז אולי טוגנו בשמן עמוק למין קריספיות מעניינת, ועליהם עלו מלח גס וקצת עשבים, עם בצלים מהגריל בצד ? אנא עארף, נחשוב על זה בהמשך, אבל בהחלט יופי של מנה שהפכה את הארוחה לטובה יותר.
סה"כ איזור 150 ש"ח לא כולל טיפ ויחד עם שני בקבוקי בירב שחורה, ממש לא זול ל"אוכל רחוב" בתנאי אכילת רחוב, או די קרוב לזה. אם נעבור שוב בסביבה, אולי נסתפק בפיתה כלשהי ומנת שקית הבשר הטובה, לא צריך ירקות דרוסים או צלויים.