פורום ביקורת מסעדות
נושא: משייה-לא רע, אך מאכזב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/10/2015 | 15:54
10
798
היינו זוג, מקום הוזמן מראש.

גם הביקורות המשבחות על המקום הזכירו את העיצוב המוזר, כאשר למעשה המסעדה היא חדר אוכל של מלון. ובכן, זה בהחלט מוזר, אבל לא על זה יקום וייפול דבר.
 
הוזמנו 2 ראשונות: "טרטר אינטיאס, מלונים של קיץ, ליים טרי, אורוגולה וקרם פרש" מהתפריט הרגיל, שקדי טלה מהספיישלים שהוצעו בע"פ ע"י המלצרית. כמו כן נשאלנו באם נרצה בפרנה טרייה מהטאבון שתגיע עם לבנה ומטבל עגבניות מרוסקות, והשבנו בחיוב.
 
האינטיאס היה תקין, אבל בעיניי טרטר דג זו מנה ששף בעיקר אמור לא להרוס (זוגתי לארוחה הזמינה את המנה, אני לא הייתי הולך על זה בגלל הבנאליות). התוספות לא הוסיפו שום דבר משמעותי. המלון היה מלון. הליים-ליים. לא זוכר שהקרם פרש נתן איזה טוויסט מעניין. 
 
שקדי הטלה היו מנה מכובדת בגודלה, מתובלנת די חזק, אני חיבבתי. חשבתי שיהיה הגיוני לקבל את הפרנה עם המנה, אבל היא הגיעה רק מאוחר יותר. הפרנה, שהיתה חמה וטרייה, התגלתה כחומה. שאלתי את זוגתי הם הם ציינו שהיא חומה, אמרה שלא. שאלתי את המלצרית ליתר בטחון, וגם היא אמרה שלא. נראה לי שיש לציין זאת, מבחינתי לפרנה היה טעם של לחם מקמח מצה, אבל אני לא זוכר אם הם חייבו עבורה או לא-כך שנשפוט לקולא ונאמר שאם זו מתנה אז תודה רבה, רק תאמרו שזה לא לבן (שזה עדיין הדיפולט).
 
העיקריות שהוזמנו היו "פיקניה פרוסה דק-דק, תפו"א, ציר עשבים מקומיים ובצלים כבושים" ו"חמד של שרימפס וקלמרי, ארטישוק ירושלמי וחמאת עיזים". אני מת על פיקניה, אבל המנה לא התעלתה. בשר נחמד מבושל, זה מה שזה היה. לא עפתי. לגבי מנת פירות הים, שאלתי את המלצרית מה זה "חמד", והיא לא ידעה. לאחר בירור במטבח היא גילתה שמדובר בתבלון מצרי. האם זה מופרך שעל מנה שגובים בגינה 132 ש"ח יתדרכו את המלצרים על מה משמעות השם או מה מיוחד בבישול? זוגתי לא אהבה את החמד המדובר, לי היה טעים. ובכל זאת, לא הייתי מזמין שוב את המנה הזו בתמחור הזה. פירות הים טובים אבל עשויים באופן קצת בנאלי לטעמי, ולא היתה פה חוויה מרשימה. הוגשו כתוספת בורגול ושעועית מבושלת. לא טעמתי את הבורגול, השעועית היתה...שעועית. נחמד ותו לא.
 
לקינוח הוזמן מה שתואר על ידי המלצר כ"מוס חלווה ברוטב אוכמניות". בת הזוג לא אוכלת סוכר, כך שנאמר מראש שיש קינוח אחד והוא בשבילי. בכל זאת יצאו מהמטבח 2 קינוחים, אחד על הבית, רק שגם אנוכי עם כל חיבתי למתוק לא מסוגל לחסל 2 קינוחים...השני היה מיני מקפאים שונים שאני לא זוכר כרגע לפרט, סה"כ אקט יפה של המסעדה אבל לא קשוב במיוחד...
 
השירות ניתן על ידי 2 מלצרים: אחת מעצבנת (זו שלא ידעה מה זה "חמד", לא ציינה את מחיר הספיישלים ודיברה בטון מתיילד ומרגיז כולל "החלפנו מים?" אחרי שהזמנתי בקבוק בודואה לאחר ששתינו בתחילה נביעות), אחד חביב מאד שרק טעה בהבנה לגבי הסוכר.

סה"כ 503 ש"ח לפני טיפ ל2 ראשונות, 2 עיקריות, פרנה עם מטבלים, פעמיים מים מוגזים גדולים, כוס יין אחת, פעמיים קפה, קינוח אחד ועוד אחד על הבית.

אי אפשר לומר שהיה רע. אי אפשר לומר שזה VFM. אפשר לומר שזה מאכזב כשאתה בא לאחת המסעדות המדוברות (מבחינת רמה, לא מבחינת "ידוען כזה או אחר פתח אותה") ומקבל ארוחה שהיא לא יותר מסבירה ברמתה. לא אחזור שוב לרמה שכזו.