פורום ביקורת מסעדות
נושא: NONO הוד השרון-התרשמות מ2 ביקורים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/10/2015 | 14:26
9
560
הזדמן לי לבקר פעמיים בשבוע אחד.
 
הביקור הראשון בחצר הגדולה של המקום. קבלת פנים נחמדה מאד, מלצרים חביבים אך לא מעיקים. פלוס גדול במחוזותינו.
 
הוזמנו: מצידי פיצה בולונז, מצד הפרטנר סלט ציידים. לקינוח: מנת הדגל שהומלצה ע"י המלצר, "קסטה הפוכה". הפיצה היתה מעולה, עשויה בדיוק, בצק נהדר, אין קמצנות בבשר ואחלה של מנה. בחוצפתי לא שאלתי את הפרטנר על התרשמותו מסלט הציידים, אבל נראה שהוא נהנה. הקסטה היתה נהדרת לטעמי, קינוח מתוק במידה, גלידה איכותית (גלידת מסקרפונה שהם עושים במקום), יושב יופי עם אספרסו. בדיקה ראשונה מצוינת שגרמה לי לשוב אתמול לביקור שני בתוך שבוע.
 
הפעם אני עם פרטנרית על הבר החיצוני. כיור שטיפת הכלים ממש בסמוך לסועדים, אז מלבד המראה המלבב הברמן גם השפריץ עליי קצת מים. פחות מקצועי. הפרטנרית הגיעה שבעה אז הסתפקה בקפוצ'ינו ובחלוקת קינוח, אני הזמנתי קנלוני עגל. אכזבה. התצורה היתה כשל בית קפה בינוני-מעין מגש מתכת עם הקנלוני שהיו מעט שרופים מלמעלה ומראה כללי של בלינצ'ס מוקרם. לא מעורר תאבון. המנה לא היתה טעימה במיוחד. הבשר לא עז טעמים, הפסטה די בינונית לטעמי. חלקנו שוב את הקסטה שהתלהבתי ממנה בפעם הקודמת, היתה באיכות דומה, אבל הפרטנרית פחות התלהבה (עניין של טעם).

סיכום: בישיבה בחוץ עם מלצרים שירות מצוין. פיצה אחת שנדגמה-נהדרת. ישיבה על הבר-שירות לא מקצועי מספיק (הכיור המשפריץ, ברמנים שצוחקים ומסתלבטים ביניהם באופן מעט מוגזם עד כדי חוסר תשומת לב ללקוח), קנלוני עגל שלא אהבתי. קינוח ה"קסטה ההפוכה"-נחמד מאד לטעמי. 

אשוב בעתיד לפיצות טובות אם אני באיזור, סה"כ המסעדה נראית עובדת יפה והכיוון נכון.