פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקור מוצלח בפינגווין בנהריה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/10/2015 | 21:00
2
721

נופש משפחתי הביא אותנו בצהרי היום לנהריה למסעדת פינגווין. מדובר בבבית קפה/מסעדה ותיקה מאד ששוכנת בשדרות הגעתון, הרחוב הראשי של העיר. עבורנו היא היתה בחירה מוצלחת בשל הגיוון בהעדפות ואילוצי הסועדים: צמחונים, טבעוניים, צליאקית, ילדים וכולי. זו מסעדה שיש לה תפריט גדול מאד בו כל אחד ימצא מה לאכול.

אז מה אכלנו?

ראשית קיבלנו לשולחן מגשי פח קטנים עם לחמניות פרעצל ממכרות, חמות וטריות שהוגשו עם זיתים טובים וגרסא מוצלחת של צ'ימיצ'ורי. לא חוייבנו עליהם וזו היתה מחווה מאד יפה לדעתנו.
 
בגזרת הסלטים –
סלט יווני שהורכב מירקות טריים מאד, גבינה בולגרית מגורדת וזיתי קלמטה. סלט פשוט וטוב עם מרכיבים מוצלחים. 49ש"ח.
סלט פטוש שהורכב מירקות קצוצים דק כגון מלפפון, עגבניה, גזר וצנון ולהם נוספו נענע ופטרוזיליה ורצועות קרנצ'יות של פיתה דרוזית שהיו תוספת מעט שונה אבל מוצלחת. גם כאן הסלט זכה לשבחים מרובים. 54ש"ח.
סלט בריא בו היו עלי חסה, חתיכות תפוחי עץ, גרעינים שונים, גבינה צפתית ולמעלה תלתלי בטטה. הרוטב היה בסיסי וטוב והסלט ערב מאד לחיכנו. 52ש"ח.
 
שלושת הסלטים הוגשו בכמות נדיבה מאד!!!  
לדעתי שניים יכולים לחלוק סלט ולשבוע מכיוון שמדובר בכמות שהיא לפחות פי שתיים מהסלטים הרגילים בהם אני נתקלת בדרך כלל במסעדות או בתי קפה.
 
הזמנו גם שני סוגי פיצות –
פיצה ראשונה היתה פיצת מרגריטה פשוטה ועליה תוספת פטריות טריות.
הפיצה השניה היתה פיצה בלקנית עם חצילים זיתים וגבינה בולגרית.
הפיצות היו מהסוג הפשוט: הבסיס היה מהסוג שניתן לקנות מראש ולהרכיב עליו תוספות לפי בחירה. בהחלט לא מדובר בפיצות מהשורה הראשונה אבל יחסית לסוגן הן היו לא רעות. כל אחת עלתה בערך 45ש"ח.
 
כבדי עוף עם בצל ופטריות ברוטב שמנת היתה מנה נוספת. בתפריט המנה מוגדרת כמנת פתיחה אבל מבחינת הכמות היא לא היתה רחוקה ממנה עיקרית. הכבדים היו עשויים כהלכה ושמרו עדיין על עסיסיות, הרוטב הוגדר כטעים מאד ושתי פרוסות הטוסטים מלמעלה היוו את התוספת הדרושה. 28ש"ח.

ממנות הפתיחה הזמנו גם קרם חצילים אדלינה שהיה עדין וטעים מאד, 28ש"ח וכן מנת פטריות שמפיניון מוקפצות עם חמאת שום, יין לבן ופטרוזיליה שהיתה טעימה מאד ועלתה 35ש"ח.
 
שני ילדים בחרו במנות ילדים – אחד אכל המבורגר שהגיע לבקשתו עם אורז במקום צ'יפס, 39ש"ח,  והשני פסטה עם רוטב בולונז29ש"ח.
 
שתינו קנקנים רבים של מים קרים שמולאו שוב ושוב לפי בקשה וכן פעמיים שתיה קלה.
השירות התחיל קצת מגומגם כשחיכינו למים המון זמן, אבל די מהר המלצר שלנו התעשת על עצמו ושירת אותנו נאמנה.
 
החשבון יצא 431ש"ח לעשרה אנשים.  מחיר מצחיק לכזו ארוחה ממנה שבענו לגמרי הודות לגודלן הנדיב של המנות שהיו פשוטות אך גם טעימות.

מומלץ בחום.