פורום ביקורת מסעדות
נושא: איזור מצויין  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/10/2015 | 23:02
1
430
שמתקשר מצויין עם גבולות רובעים אחרים טובים לענייני אוכל. בדקי לגבי מסעדות, את אלו :
Breizh cafe - אין כמעט מי שלא מגיע לשם בשביל הקרפים המיוחדים והסיידר, יש אופציות "שקטות" יותר בעיר, שאני חושב שהן טובות וראויות גם כן (כמו Little Briezh ברובע 6..)
Le Taxi Jaune - עם סטייק סוס הוא כן יסתדר ? מין ביסטרו פשוט יחסית אבל די מוכר ומדובר, לא לדאוג יש כמה סוגי בשרים שם
 
Pierre Sang Boyer אמור להיות באיזור, רובע 11, שווה בדיקה, כנ"ל Ober Sale
אני מאוד אוהב את Pirouette וחושב שזה מקום שראוי לתשומת לב, לפחות בצהריים אך גם בערב, ברובע 1 (ואז גם אל תפספסו של G Detou, חסר לכם).
Le Marie Celeste ו Le Barav הם מין ברים צרפתיים מקסימים, אך גם המנות הקטנות טובות, גוגל
dans led landes, מין טאפאס באסקי ב 5, היה פעם טוב
לאוכל צרפתי קלאסי אך לגמרי לא זול, אם מסקרן אתכם אז Josephine Chez Dumont מאוד מוכרת ושווה בדיקה, נמצאת ב 6 אך לא ממש עקרוני, בכל מקרה תמיד יש מטרו וגם תמצאו עצמכם ב 6 לא מעט, אני חושב שחובה הזמנה מראש.
Le Bat - יש קשר ישראלי לשעבר של אחד השפים, לפי דעתי, בכל מקרה מקום מאוד מדובר עם אוכל מעניין ולא מתיימר יותר מידי, נמצא ב 9
 
מתוק ב 3 ובקירבה, פחות או יותר - Jacques Genin, Pain de Sucre , Gerard Mulot , L’ÉCLAIR DE GENIE , Carl Marletti , Patrick Roger, Colorova, מישאלאק פתח ב 4, אל תפספסו, וגם המקום של קלייר דאמון ראוי לבדיקה, הכי חשוב במתוק, לא לפספס את Patisserie Des Reves ב 7, כמו שכתבתי בעבר, אני חושב שבעתיד כשנחזור לשבוע בעיר, כנראה שנעדיף לאכול מתוק משם בכל יום ולוותר על האחרים גם הרמה ב 6 ראוי, אגב, בהחלט.. לא לחשוב אפילו לשנייה לבזבז זמן וקאלוריות על מקומות כמו פושון או לאדורי.
 

***שכחתי, ב 5 יש גם את המוסד שנקרא Le Comptoir du Relais ולגבי קניות הגבינות שלכם, אין כל כך צורך להביט יותר רחוק מ Laurent Dubois שנמצא ממש באותה סביבה ב 5, למרות שהוא בלי ספק אחד היקרים בעיר, הוא כנראה גם הטוב מכולם.