פורום ביקורת מסעדות
נושא: מארה אהובתי, המלצות בעיקר על מתוקים:  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/10/2015 | 01:01
1
182
קודם כל, במארה יש לך את רחוב השוק - rue Rambuteau. זהו בעצם רחוב שכולו חנויות של אוכל, ויש שם לדעתי כל מה שצריך (כולל גם סופרמרקט להשלמות אם צריך.)
ברחוב זה נמצאת הפטיסרי והבולנז'רי Pain du Sucre, אלו שתי חנויות סמוכות. זו היתה הפטיסרי המוצלחת ביותר מבין אלו שבסביבה. יש יום או יומיים בשבוע שהם סגורים, אז כדאי לוודא.
 
שוק האוכל של המארה שפתוח פעם בשבוע ליד הוטל דה ויל מאכזב. כדאי להסתפק בחנויות של rue Rambuteau, או להצפין לשוק הילדים האדומים, שבו יש גם דוכני אוכל מוכן ואפילו שולחנות ישיבה.
 
במארה תמצאי סניף של בולאנז'רי פואלן, סניף של פייר הרמה, רק של מקרונים, ואת האקלרים של L'ECLAIRE DE GENIE ובקצב ששרון מ-http://parischezsharon.blogspot.co.il/ מעדכנת, נראה שהרבה קונדיטורים פותחים סניפים במארה לאחרונה, למשל כריסטוף מישלאק - MICHALAK PATISSERIE. חוסך את הנסיעה ברחבי הרובעים האחרים בחיפוש אחר הבוטיקים.
 
עוד במארה, מסעדת הקינוחים Dessance. למעשה לא כל המנות שם הן מתוקות או שהמתיקות מאוד עדינה, זוהי אינטרפרטציה יצירתית למנות קינוח. מומלץ לא להגיע רעבים, ולהזמין תפריט טעימות (מוגשות 4 מנות אם אני זוכרת נכון, אבל הן קטנות). כדאי להזמין מראש ולבקש לשבת על הבר, עליו הם מכינים את הקינוחים. אנו הלכנו לשם ברגל מדרום המארה מהרחוב של החנות של פייר הרמה, כ-20 דקות הליכה.